Hospodársky denník
USD41,56 Sk
EUR43,266 Sk
CHF26,908 Sk
CZK1,188 Sk
  Piatok  12.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Obľubujú naše značky

Takmer 75 % opýtaných kupuje len alebo častejšie slovenské pivo (52,1 % a 22,1 %). Vyplynulo to z prieskumu spotrebiteľského správania, ktorý uskutočnilo Nezávislé slovenské centrum pre prieskum trhu a verejnej mienky. V členení podľa krajov, najviac kladných odpovedí na kúpu slovenského piva bolo v Prešovskom kraji (82,1%), naopak najmenej bolo v regióne západného Slovenska - priemer 74,2. Pivovar Topvar, a. s., Topoľčany pozná 64 % respondentov, pričom topoľčianske pivo najviac nakupujú v Bratislavskom (83,8 %), Trenčianskom (74,2 %) a Nitrianskom kraji (69,8 %). Najmenej ho poznajú v Prešovskom kraji (48,5 %). Okrem piva Topvar dali opýtaní najviac hlasov pivu Zlatý bažant (36,9 %), Šarišan (19,9 %), Gemer (13,9 %), Corgoň (11,6 %), Smädný mních (9,1 %) atď.

(TASR/pok)

Amsterdamoblačno11
Atényslnečno19
Belehradhmlisto9
Berlínoblačno7
Bratislavahmlisto7
Bruseloblačno11
Budapešťoblačno8
Bukurešťpolooblačno8
Frankfurtoblačno8
Helsinkidážď4
Istanbulslnečno14
Kodaňprehánky5
Kyjevpolooblačno3
Lisabonpolooblačno18
Londýnprehánky12
Madridoblačno16
Milánodážď12
Moskvaoblačno-2
Osloprehánky2
Parížpolooblačno12
Prahaoblačno6
Rímdážď16
Sofiapolooblačno7
Štokholmprehánky5
Varšavapolooblačno3
Viedeňoblačno6
Záhreboblačno8
Ženevahmlisto7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.