Hospodársky denník
USD41,56 Sk
EUR43,266 Sk
CHF26,908 Sk
CZK1,188 Sk
  Piatok  12.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Účasť-kontakt-kontrakt

Experti z výstavníckej brandže zdôrazňujú, že dnes už je trh viac-menej vyčistený, výstavnícke teritóriá podelené, a tak klient, ktorý sa o ich služby uchádza, vie, čo môže čakať. Zárukou budúcnosti aj výstavných organizácií je prosperita. Či väčšia, či menšia, všetky si musia vedieť na seba zarobiť. Preto svoju podnikateľskú stratégiu sústreďujú najmä na udržanie tradičných i nových vystavovateľov. Konkurenčné prostredie vyvoláva zvýšenú aktivitu.

Slovenské výstavníctvo má slušný európsky štandard, niektoré akcie ho dokonca prevyšujú. Súčasná hospodárska situácia mnohých podnikov nie je dobrá. Preto sa musia výstavnícke organizácie prispôsobiť a snažiť sa o vytvorenie prijateľných cien pre vystavovateľov. Ich cieľom nie je, aby výstavnícke podniky boli veľmi bohaté a výrobné podniky veľmi chudobné. Ich cieľom je pomoc slovenským podnikom dobre sa prezentovať, naplnenie hesla všetkých veľtrhov účasť-kontakt-kontrakt. Vtedy má ich práca zmysel.

Amsterdamoblačno11
Atényslnečno19
Belehradhmlisto9
Berlínoblačno7
Bratislavahmlisto7
Bruseloblačno11
Budapešťoblačno8
Bukurešťpolooblačno8
Frankfurtoblačno8
Helsinkidážď4
Istanbulslnečno14
Kodaňprehánky5
Kyjevpolooblačno3
Lisabonpolooblačno18
Londýnprehánky12
Madridoblačno16
Milánodážď12
Moskvaoblačno-2
Osloprehánky2
Parížpolooblačno12
Prahaoblačno6
Rímdážď16
Sofiapolooblačno7
Štokholmprehánky5
Varšavapolooblačno3
Viedeňoblačno6
Záhreboblačno8
Ženevahmlisto7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.