Hospodársky denník
USD41,56 Sk
EUR43,266 Sk
CHF26,908 Sk
CZK1,188 Sk
  Piatok  12.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

Amsterdamoblačno11
Atényslnečno19
Belehradhmlisto9
Berlínoblačno7
Bratislavahmlisto7
Bruseloblačno11
Budapešťoblačno8
Bukurešťpolooblačno8
Frankfurtoblačno8
Helsinkidážď4
Istanbulslnečno14
Kodaňprehánky5
Kyjevpolooblačno3
Lisabonpolooblačno18
Londýnprehánky12
Madridoblačno16
Milánodážď12
Moskvaoblačno-2
Osloprehánky2
Parížpolooblačno12
Prahaoblačno6
Rímdážď16
Sofiapolooblačno7
Štokholmprehánky5
Varšavapolooblačno3
Viedeňoblačno6
Záhreboblačno8
Ženevahmlisto7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.