Hospodársky denník
USD41,237 Sk
EUR42,889 Sk
CHF26,772 Sk
CZK1,183 Sk
  Piatok  19.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Účasť-kontakt-kontrakt

Experti z výstavníckej brandže zdôrazňujú, že dnes už je trh viac-menej vyčistený, výstavnícke teritóriá podelené, a tak klient, ktorý sa o ich služby uchádza, vie, čo môže čakať. Zárukou budúcnosti aj výstavných organizácií je prosperita. Či väčšia, či menšia, všetky si musia vedieť na seba zarobiť. Preto svoju podnikateľskú stratégiu sústreďujú najmä na udržanie tradičných i nových vystavovateľov. Konkurenčné prostredie vyvoláva zvýšenú aktivitu.

Slovenské výstavníctvo má slušný európsky štandard, niektoré akcie ho dokonca prevyšujú. Súčasná hospodárska situácia mnohých podnikov nie je dobrá. Preto sa musia výstavnícke organizácie prispôsobiť a snažiť sa o vytvorenie prijateľných cien pre vystavovateľov. Ich cieľom nie je, aby výstavnícke podniky boli veľmi bohaté a výrobné podniky veľmi chudobné. Ich cieľom je pomoc slovenským podnikom dobre sa prezentovať, naplnenie hesla všetkých veľtrhov účasť-kontakt-kontrakt. Vtedy má ich práca zmysel.

Amsterdampolooblačno5
Aténypolojasno22
Belehradoblačno5
Berlínpolooblačno4
Bratislavaveľká oblačnosť3
Bruseloblačno4
Budapešťveľká oblačnosť4
Bukurešťoblačno5
Frankfurtoblačno4
Helsinkioblačno0
Istanbulpolojasno18
Kodaňoblačno4
Kyjevzamračené-2
Lisabonpolojasno13
Londýnpolojasno7
Madridoblačno13
Milánodážď7
Moskvasnehové prehánky-3
Oslopolojasno4
Parížpolooblačno5
Prahasnehové prehánky1
Rímdážď10
Sofiaoblačno7
Štokholmpolojasno3
Varšavaoblačno0
Viedeňveľká oblačnosť4
Záhrebdážď4
Ženevasnehové prehánky2

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.