Hospodársky denník
USD41,619 Sk
EUR43,005 Sk
CHF26,867 Sk
CZK1,188 Sk
  Streda  24.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prečo majú žlto-čierne logo?


Odmenené víťazné ekohliadky boli v Chtelnici
Víťazi celoslovenskej súťaže Ekohliadka ´99, ktorú pre žiakov základných škôl s druhým vyučovacím stupňom zorganizoval Slovnaft, dostali za odmenu týždňový pobyt v rekreačnom zariadení Chtelnica. V dvoch turnusoch sa vystriedalo šesť Ekohliadok ´99. Deti mali pripravený program na celý deň. Na vychádzkach do prírody spoznávali stromy, liečivé rastliny, súťažili v ekologickom kvíze a pod. V besede Éčko predstavila každá Ekohliadka svoju Ekosprávu, s ktorou sa zapojili do súťaže. Súčasťou súťaže bola aj praktická časť - výsadba a pestovanie slnečníc. Úlohou žiakov bolo vysadiť semiačka tak, aby si čo najviac skrášli svoju školu, prípadne ich vysadili do zaujímavého obrazca. Niektoré Ekohliadky poslali aj svoj názor, prečo má Slovnaft žlto-čierne logo. Napríklad Nafta je čiernej farby, ale predstavuje žlté zlato. Nenápadné čierne, vytvára nám zlato, o pár rokov možno budeme už v NA/F/TO. Iveta Mladá

Amsterdamoblačno8
Atényoblačno15
Belehradzamračené0
Berlínzamračené1
Bratislavaveľká oblačnosť1
Bruselpolojasno5
Budapešťsneženie0
Bukurešťsneženie1
Frankfurtsneženie0
Helsinkisneženie-2
Istanbuloblačno10
Kodaňzamračené3
Kyjevsneženie0
Lisabonpolooblačno12
Londýnoblačnosť7
Madridoblačno10
Milánooblačno5
Moskvazamračené-7
Oslozamračené0
Parížoblačno5
Prahaoblačno3
Rímpolojasno12
Sofiasneženie0
Štokholmzamračené0
Varšavasneženie-1
Viedeňveľká oblačnosť2
Záhreboblačno0
Ženevasneženie0

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.