Hospodársky denník
USD42,03 Sk
EUR43,037 Sk
CHF26,916 Sk
CZK1,191 Sk
  Štvrtok  25.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Ako sa nakupuje na Slovensku


Uprednostňujeme potraviny domácej výroby
Aj keď pokleslo percento domácností na Slovensku, ktoré pri nákupoch preferujú malé samoobsluhy (zo 63 na 56,3 %), stále je tento typ predajne na prvom mieste. Taktiež stúpa frekvencia denných nákupov v tomto type predajní. Potvrdzuje sa trend z minulého roka, že spokojnosť zákazníkov s týmito obchodmi stále vysoko prevláda nad nespokojnosťou. Ľudí však neuspokojujú tzv. sprievodné akcie v predajniach. Najviac finančných prostriedkov minú občania na nákup potravín v predajniach Jednota (22,8 %) a v súkromných obchodoch. Podľa prieskumov až 61 % kupujúcich uvádza, že pri obstarávaní si čerstvých potravín uprednostňujú produkty domácej výroby pred zahraničnými. Pre viac ako tretinu zákazníkov nie je pri nákupe potravín výrobca dôležitý. Jednoduchým spriemerovaním hodnotenia cenovej úrovne, šírky sortimentu a kvality prostredia zákazníci najlepšie hodnotia Tesco a Billu a naopak, najhoršie lokálnych súkromníkov. Vladimír Turanský

Amsterdamdážď8
Atényprehánky18
Belehradpolooblačno1
Berlínsneženie-1
Bratislavaoblačno2
Bruseldážď5
Budapešťoblačno2
Bukurešťzamračené7
Frankfurtoblačno2
Helsinkisneženie-1
Istanbulzamračené17
Kodaňdážď4
Kyjevhmla-1
Lisabonslnečno12
Londýndážď8
Madridslnečno13
Milánopolooblačno11
Moskvahmla-4
Oslosneženie0
Parížzamračené6
Prahaoblačno1
Rímpolooblačno12
Sofiaoblačno1
Štokholmsneženie1
Varšavazamračené-1
Viedeňoblačno2
Záhrebzamračené1
Ženevapolooblačno1

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.