Hospodársky denník
USD42,195 Sk
EUR43,041 Sk
CHF26,901 Sk
CZK1,192 Sk
  Piatok  26.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Priama cesta k úspechu


Nákup a predaj tovaru a služieb on-line je iba jeden z komponentov e-businessu. Byť skutočnou e-business spoločnosťou znamená fundamentálne zmeniť spôsob správania sa, používať internet na riadenie zákazníckych vzťahov, urýchľovanie business procesov a získavať a poskytovať lepšie informácie pre strategické rozhodovanie. E-business nie je iba zmena technológie, ale aj nový spôsob obchodovania a komunikácie. Je to nová kultúra, kde: Administratívne procesy sú nahrádzané samoobslužnými procesmi

Interné zameranie sa mení na externé sledovanie
Transakcie sa dopĺňajú o business inteligenciu
Regionálny pohľad ustupuje globálnemu prístupu
Oracle self-service aplikácie znižujú prevádzkové náklady transformáciou administratívnych procesov na samoobslužné. Organizácie sa liberalizujú, začínajú myslieť strategicky so zameraním na zákazníka, ktorý môže konštantne indikovať ich výkonnosť. Oracle CRM aplikácie pomáhajú zvyšovať výnosy a stabilizovať zákaznícku základňu plným porozumením zákazníka a poskytovaním služieb. Ponúka integrovaný systém, ktorý zachytáva informácie o zákazníkovi a urobí ich dostupné pre každé oddelenie v organizácii, a tak poskytne každému manažérovi 360-stupňový obraz o zákazníkovi. Oracle Order management aplikácia urýchľuje obstarávanie zvyšovaním rýchlosti dodávok, agilnosťou a spoluprácou. Výmena informácií zameraná na Web prístup medzi výrobcami, dodávateľmi a kľúčovými partnermi umožňuje všetkým zainteresovaným stranám maximalizovať výkonnosť. Takto rozšírená organizácia sa stáva súdržnejšou a skonsolidovanou, takže riadenie sa stáva spoločenskou udalosťou. Ustavičná kontrola nad procesmi, využitie procesu hlásení o zmene stavu všetkým zainteresovaným do procesu - zákazník, dodávateľ, prepravca a sklad - to je ojedinelý logistický systém s prvkami budúcnosti.


Oracle ERP a Business Intelligence aplikácie poskytujú možnosť lepšieho strategického a prevádzkového rozhodovania nad konsolidovanými a integrovanými dátami. Manažéri získavajú výhľad do celej spoločnosti - od front office k back-office procesom. Finančné údaje v hlavnej knihe, úroveň zásob, predajné výsledky, údaje o zákazníkovi a väzby na ďalšie elementy podnikových systémov sú stále upravované podľa posledných výsledkov v rámci celej spoločnosti, takže manažéri môžu rýchlo reagovať na zmeny na trhu a na nové požiadavky zákazníkov. Oracle E-Business ponúka spoločnostiam robiť business kdekoľvek a kedykoľvek, objavovať príležitosti a rozširovať dosah pôsobenia organizácií. Cez Oracle E-Business môžu spoločnosti ponúknuť zákazníkom efektívny kanál do podniku, a tak dostávať zlepšené služby. Oracle je prvý a zatiaľ jediný ERP (enterprise resource planning) a CRM (customer relationship management) dodávateľ, ktorý má toto riešenie exkluzívne na báze internetu. ????????

Amsterdamdážď11
Aténypolooblačno16
Belehradpolooblačno3
Berlínoblačno6
Bratislavapolooblačno6
Bruseldážď11
Budapešťpolooblačno4
Bukurešťsnehové prehánky2
Frankfurthmlisto3
Helsinkisneženie2
Istanbuloblačno10
Kodaňdážď10
Kyjevzamračené-2
Lisabonpolooblačno15
Londýnprehánky14
Madridslnečno15
Milánopolooblačno14
Moskvazamračené-11
Oslodážď6
Parížoblačno10
Prahazamračené4
Rímpolooblačno17
Sofiasnehové prehánky3
Štokholmdážď4
Varšavadážď3
Viedeňpolooblačno6
Záhrebpolooblačno5
Ženevahmlisto5

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.