Hospodársky denník
USD42,195 Sk
EUR43,041 Sk
CHF26,901 Sk
CZK1,192 Sk
  Piatok  26.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Call Center a spolupráca s IT


Technológia CTI (Computer Telephony Integration), ktorá vo svojej podstate predstavuje úzke prepojenie počítačového a telekomunikačného systému, podstatne zvyšuje kvalitu (nielen) telefonickej komunikácie firmy so zákazníkmi a partnermi. Automatické smerovanie telefonických hovorov na konkrétneho špecialistu, detailné informácie o volajúcom ešte pred odpovedaním hovoru, automatizované generovanie telefonických kampaní – to je len zlomok vlastností, ktoré poskytuje moderné riešenie Call Center, vybudované na báze technológie CTI. V roku 1998 zaznamenali v Európe technológie integrovaných Call Center riešení veľký obchodný úspech, a to nie náhodou. Kvalitne implementované Call Centrum zvyšuje efektivitu telefonickej komunikácie v priemernej obchodnej spoločnosti o 150 až 200 %. Nehovoriac o úrovni a pestrosti služieb, dostupných prostredníctvom takéhoto riešenia z hľadiska zákazníka, ktorý príde do styku s riešeniami CTI. Na Slovensku je situácia s kvalitnými riešeniami na báze CTI trochu zložitejšia. Len málo spoločností ich má zahrnuté vo svojom produktovom portfóliu a ešte menej z nich disponuje vlastnými technickými a ľudskými kapacitami, nevyhnutnými na úspešné zvládnutie celého realizačného procesu. Spoločnosť SWH Siemens Business Services takýmito zdrojmi disponuje. Pred dvoma mesiacmi otvorený CTI Lab v hodnote niekoľko miliónov korún, umožňujúci simuláciu, testovanie a vývoj prakticky akéhokoľvek modelu CTI riešenia, je prvý svojho druhu na Slovensku. Sedemčlenný tím expertov na problematiku počítačovej telefónie a systémov IVR (Interacive Voice Response) úspešne spolupracuje na medzinárodných projektoch realizovaných materským koncernom SIEMENS. Tento tím je zároveň súčasťou medzinárodnej skupiny SIEMENS ProCenter, ktorá sa venuje konzultačnej a projektovej činnosti v oblasti komunikačných technológií. Úspešne realizované medzinárodné projekty, na ktorých sa v kľúčovej miere podieľali práve pracovníci SWH, ako napríklad Quelle Nemecko, R+V Nemecko, MaltaCom Malta alebo Telecom Italia, len potvrdia kompetenciu a pripravenosť skupiny SWH ProCenter Bratislava. Práve participácia na projektoch spomínaného rozsahu robí z týchto ľudí nielen odborníkov s rozsiahlymi teoretickými vedomosťami, ale aj konzultantov a implementátorov s praktickými skúsenosťami, ktorí sú schopní aj poradensky pomôcť pri zákazkovom riešení Call Centra v telekomunikačných prostrediach od rôznych dodávateľov. Peter Martiš
SWH Siemens Business Services

Amsterdamdážď11
Aténypolooblačno16
Belehradpolooblačno3
Berlínoblačno6
Bratislavapolooblačno6
Bruseldážď11
Budapešťpolooblačno4
Bukurešťsnehové prehánky2
Frankfurthmlisto3
Helsinkisneženie2
Istanbuloblačno10
Kodaňdážď10
Kyjevzamračené-2
Lisabonpolooblačno15
Londýnprehánky14
Madridslnečno15
Milánopolooblačno14
Moskvazamračené-11
Oslodážď6
Parížoblačno10
Prahazamračené4
Rímpolooblačno17
Sofiasnehové prehánky3
Štokholmdážď4
Varšavadážď3
Viedeňpolooblačno6
Záhrebpolooblačno5
Ženevahmlisto5

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.