Call Center a spolupráca s IT Technológia CTI (Computer Telephony Integration), ktorá vo svojej podstate predstavuje úzke prepojenie počítačového a telekomunikačného systému, podstatne zvyšuje kvalitu (nielen) telefonickej komunikácie firmy so zákazníkmi a partnermi. Automatické smerovanie telefonických hovorov na konkrétneho špecialistu, detailné informácie o volajúcom ešte pred odpovedaním hovoru, automatizované generovanie telefonických kampaní to je len zlomok vlastností, ktoré poskytuje moderné riešenie Call Center, vybudované na báze technológie CTI. V roku 1998 zaznamenali v Európe technológie integrovaných Call Center riešení veľký obchodný úspech, a to nie náhodou. Kvalitne implementované Call Centrum zvyšuje efektivitu telefonickej komunikácie v priemernej obchodnej spoločnosti o 150 až 200 %. Nehovoriac o úrovni a pestrosti služieb, dostupných prostredníctvom takéhoto riešenia z hľadiska zákazníka, ktorý príde do styku s riešeniami CTI. Na Slovensku je situácia s kvalitnými riešeniami na báze CTI trochu zložitejšia. Len málo spoločností ich má zahrnuté vo svojom produktovom portfóliu a ešte menej z nich disponuje vlastnými technickými a ľudskými kapacitami, nevyhnutnými na úspešné zvládnutie celého realizačného procesu. Spoločnosť SWH Siemens Business Services takýmito zdrojmi disponuje. Pred dvoma mesiacmi otvorený CTI Lab v hodnote niekoľko miliónov korún, umožňujúci simuláciu, testovanie a vývoj prakticky akéhokoľvek modelu CTI riešenia, je prvý svojho druhu na Slovensku. Sedemčlenný tím expertov na problematiku počítačovej telefónie a systémov IVR (Interacive Voice Response) úspešne spolupracuje na medzinárodných projektoch realizovaných materským koncernom SIEMENS. Tento tím je zároveň súčasťou medzinárodnej skupiny SIEMENS ProCenter, ktorá sa venuje konzultačnej a projektovej činnosti v oblasti komunikačných technológií. Úspešne realizované medzinárodné projekty, na ktorých sa v kľúčovej miere podieľali práve pracovníci SWH, ako napríklad Quelle Nemecko, R+V Nemecko, MaltaCom Malta alebo Telecom Italia, len potvrdia kompetenciu a pripravenosť skupiny SWH ProCenter Bratislava. Práve participácia na projektoch spomínaného rozsahu robí z týchto ľudí nielen odborníkov s rozsiahlymi teoretickými vedomosťami, ale aj konzultantov a implementátorov s praktickými skúsenosťami, ktorí sú schopní aj poradensky pomôcť pri zákazkovom riešení Call Centra v telekomunikačných prostrediach od rôznych dodávateľov. Peter Martiš SWH Siemens Business Services
|
Amsterdam | dážď | 11 |
Atény | polooblačno | 16 |
Belehrad | polooblačno | 3 |
Berlín | oblačno | 6 |
Bratislava | polooblačno | 6 |
Brusel | dážď | 11 |
Budapešť | polooblačno | 4 |
Bukurešť | snehové prehánky | 2 |
Frankfurt | hmlisto | 3 |
Helsinki | sneženie | 2 |
Istanbul | oblačno | 10 |
Kodaň | dážď | 10 |
Kyjev | zamračené | -2 |
Lisabon | polooblačno | 15 |
Londýn | prehánky | 14 |
Madrid | slnečno | 15 |
Miláno | polooblačno | 14 |
Moskva | zamračené | -11 |
Oslo | dážď | 6 |
Paríž | oblačno | 10 |
Praha | zamračené | 4 |
Rím | polooblačno | 17 |
Sofia | snehové prehánky | 3 |
Štokholm | dážď | 4 |
Varšava | dážď | 3 |
Viedeň | polooblačno | 6 |
Záhreb | polooblačno | 5 |
Ženeva | hmlisto | 5 |
|
|
|