|
|||||||||||||||||
Streda 3.Novembra 1999 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
knihaJiří Vejdělek: Jak zlepšit podnikové plánování Grada Publishing, 1999 104 strán, 138 Sk Na všetkých riadiacich stupňoch a vo všetkých oblastiach podnikovej praxe (technickej, ekonomickej, obchodnej, administratívnej) je plánovanie rozhodujúcim faktorom úspechu. Publikácia Jak zlepšit podnikové plánování dáva konkrétne návody, ako zostaviť dobré a efektívne plány. Čitateľ sa dozvie všetko potrebné o základných krokoch plánovacieho procesu, o strategickom pláne, marketingovom plánovaní, plánovaní a rozpočítavaní nákladov, o zisku atď. Čitatelia Hospodárskeho denníka si môžu vďaka spolupráci so spoločnosťou Grada Slovakia získať knihu Jak zlepšit podnikové plánování s 10-percentnou zľavou, to znamená za 124,20 Sk + poštovné a balné, ak pošlú vyplnený objednávkový lístok na adresu: Theben, a. s., Hospodársky denník, Gogoľova 18, 854 03 Bratislava. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |