Hospodársky denník
USD41,541 Sk
EUR43,674 Sk
CHF27,242 Sk
CZK1,192 Sk
  Streda  3.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Guľaté TNT v „kocke“


TNT Post Group (TPG - zložená zo spoločností TNT a PTT Post), so sídlom v holandskom Amsterdame, je jednou zo štyroch najväčších integrovaných distribučných spoločností na svete. Zamestnáva viac ako 100 000 ľudí a svoje služby poskytuje vo vyše 200 krajinách sveta. Spoločnosť zaznamenala v roku 1998 obrat 16,3 miliardy holandských guldenov a týždenne prepraví viac ako 2,1 milióna zásielok. Príchod roku 2000 možno spájať i so snahou spoločnosti TNT prezentovať klientom na celom svete rovnakú tvár a unifikovanú značku. Tak boli v posledných rokoch investované nemalé finančné prostriedky do novej firemnej identity, ktorá bola predstavená v minulom roku pri príležitosti otvorenia nového Európskeho expresného centra TNT na letisku v belgickom Liége. Spoločnosť TNT je zaujímavá nielen svojím expresným leteckým servisom, ale aj ako jediná má vlastnú kuriérnu cestnú sieť v rámci Európy, po ktorej putujú zásielky rôzneho druhu a hmotnosti od niekoľkogramových dokumentov po niekoľkotonové náklady. Ďalšou zvláštnosťou spoločnosti TNT je najrýchlejšia garantovaná doručovacia služba nazývaná „9:00 Express“. Zaručuje prepravu dokumentov do veľkých európskych miest do 9.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. Ak dôjde k oneskoreniu, ak i len o 5 minút, TNT vráti zákazníkovi peniaze. V rámci služby „Special Service“ TNT ponúka a realizuje tiež prepravu zásielok, ktoré sa nejakým spôsobom vymykajú bežným požiadavkám na prepravu či už z hľadiska rozmerov, bezpečnosti či iných. Samozrejmosťou je tiež ponuka prepravy leteckých cargo zásielok buď „airport to airport“, alebo „door to door“. n TNT na Slovensku
Uvedenie novej Corporate Identity TNT na Slovensku prebieha od októbra minulého roka. Nové logo, ktoré svojím dynamickým tvarom a jasnooranžovou farbou je už nezameniteľné s identitou iných spoločností, postupne dotvára vzhľad sídla TNT a objavuje sa na autách a uniformách kuriérov. Aktivita, pohyb, dynamika - to sú hlavné atribúty stratégie spoločnosti TNT, ktoré sú podporované nielen novou Corporate Identity, ale i novými službami na internete. Jednou z nich je aj služba „Tracking by Reference“, ktorú ako prvá na náš trh uviedla v lete 1999 práve spoločnosť TNT. Jej jedinečnosť spočíva v možnosti kontrolovať aktuálny stav zásielky prostredníctvom vlastného referenčného kódu, čo až doteraz bolo možné len cez číslo zásielky-prepravného listu. Teraz má klient právo zvoliť si ľubovoľný alfanumerický kód s maximálnym počtom znakov 24, ktorým môže byť napríklad číslo faktúry, názov projektu a pod., takže sa s ním oveľa ľahšie narába. Pomocou tejto referencie je možné lokalizovať zásielku a sledovať jej pohyb v reálnom čase pomocou služby Web Tracker (Stopár) na webstránke: www.tnt.com. Spoločnosť TNT stále pracuje na skvalitňovaní svojich služieb prostredníctvom systému náročnej vnútornej kontroly a na základe rastúceho objemu prepráv a požiadaviek na dostupnosť služby, rozširuje plánovite počet svojich spolupracovníkov a oblastí s priamym zastúpením.

Amsterdamoblačno16
Atényslnečno24
Belehradoblačno18
Berlínoblačno15
Bratislavapolooblačno15
Bruseloblačno15
Budapešťpolooblačno17
Bukurešťslnečno19
Frankfurtoblačno15
Helsinkioblačno9
Istanbulslnečno18
Kodaňdážď11
Kyjevdážď10
Lisabonpolooblačno21
Londýnoblačno17
Madridoblačno20
Milánooblačno18
Moskvaprehánky6
Oslodážď10
Parížpolooblačno18
Prahapolooblačno13
Rímpolooblačno24
Sofiaslnečno18
Štokholmprehánky10
Varšavapolooblačno14
Viedeňpolooblačno15
Záhreboblačno23
Ženevapolooblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.