Hospodársky denník
USD41,541 Sk
EUR43,674 Sk
CHF27,242 Sk
CZK1,192 Sk
  Streda  3.Novembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

Amsterdamoblačno16
Atényslnečno24
Belehradoblačno18
Berlínoblačno15
Bratislavapolooblačno15
Bruseloblačno15
Budapešťpolooblačno17
Bukurešťslnečno19
Frankfurtoblačno15
Helsinkioblačno9
Istanbulslnečno18
Kodaňdážď11
Kyjevdážď10
Lisabonpolooblačno21
Londýnoblačno17
Madridoblačno20
Milánooblačno18
Moskvaprehánky6
Oslodážď10
Parížpolooblačno18
Prahapolooblačno13
Rímpolooblačno24
Sofiaslnečno18
Štokholmprehánky10
Varšavapolooblačno14
Viedeňpolooblačno15
Záhreboblačno23
Ženevapolooblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.