Záujem o mladých divákov Káblová televízia HBO sa v závere roka rozhodla pre výraznú kampaň propagujúcu jej filmy. Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu už päť rokov. Pravidelne koncom roka podniká reklamnú kampaň na získanie ďalších divákov. Tak to bolo aj v novembri, keď v rámci kampane vyhlásila tzv. filmové prázdniny. Znamenalo to, že tí, ktorí mali prípojku na káblovú televíziu, mohli HBO sledovať desať dní zdarma. Pre agresívnejšiu reklamu sa podľa marketingových pracovníkov rozhodli na základe výskumu. Zamerali sa na inú divácku skupinu. Pôvodne sa totiž snažili osloviť skupinu divákov od 30 do 50 rokov. Zistili však, že sú to najmä mladí ľudia, ktorí inklinujú k nákupu nových vecí. Pretože väčšina z nich býva ešte u rodičov, sú pochopiteľne schopní ovplyvniť aj ich. V tomto roku podpísala HBO zmluvy s Paramount Pictures a s 20th Century Fox, na jej obrazovku by sa tak mali dostať najlepšie filmy z produkcie týchto spoločností. Okrem toho nakupuje pobočka pre ČR a SR aj európsku produkciu i staré československé filmy. (tg)
|
Amsterdam | prehánky | 9 |
Atény | polooblačno | 16 |
Belehrad | oblačno | 10 |
Berlín | prehánky | 7 |
Bratislava | polooblačno | 7 |
Brusel | prehánky | 8 |
Budapešť | polooblačno | 11 |
Bukurešť | polooblačno | 9 |
Frankfurt | oblačno | 9 |
Helsinki | sneženie | 0 |
Istanbul | polooblačno | 14 |
Kodaň | prehánky | 5 |
Kyjev | polooblačno | 6 |
Lisabon | polooblačno | 14 |
Londýn | prehánky | 10 |
Madrid | oblačno | 10 |
Miláno | občasný dážď | 11 |
Moskva | zamračené | 1 |
Oslo | sneženie | -2 |
Paríž | oblačno | 10 |
Praha | oblačno | 7 |
Rím | občasný dážď | 12 |
Sofia | polooblačno | 11 |
Štokholm | sneženie | 0 |
Varšava | oblačno | 5 |
Viedeň | polooblačno | 8 |
Záhreb | oblačno | 11 |
Ženeva | oblačno | 10 |
|
|
|