Hospodársky denník
USD41,901 Sk
EUR42,203 Sk
CHF26,354 Sk
CZK1,177 Sk
  Streda  15.Decembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Vzbudia záujem verejnosti?


MOV plánuje propagovať olympiádu
Londýn (TASR) - Medzinárodný olympijský výbor (MOV) plánuje budúci mesiac odštartovať vysielanie šiestich až siedmich televíznych reklamných spotov ako súčasť kampane propagujúcej olympijské hnutie a jeho myšlienky. Informoval o tom jeden z členov exekutívy MOV. Podľa riaditeľa pre otázky marketingu v MOV Michaela Payneho reklamné spoty budú trvať od 30 sekúnd do 1 minúty, pričom k ich premiérovému vysielaniu dôjde na konferencii o športovom marketingu v rámci summitu o športe v New Yorku 19. januára v roku 2000. V súčasnosti sa pracuje už len na dokončení hudobného sprievodu k jednotlivým klipom. Spoty budú okrem televízie prezentované aj v tlači a v rozhlase, pričom by sa mali objaviť vo vyše 200 krajinách celého sveta a ich úlohou je okrem iného vzbudiť záujem o olympizmus aj v súvislosti s budúcoročnou olympiádou v Sydney. Náplňou reklamných spotov budú pamätné momenty z histórie OH, ako aj portréty najvýznamnejších osobností jednotlivých olympiád. V ani v jednom zo spotov sa neobjaví nikto z členov MOV, pričom sa v nich ani nespomína táto inštitúcia.

Amsterdamoblačno6
Atényzamračené14
Belehraddážď6
Berlínprehánky5
Bratislavaoblačno6
Bruselpolooblačno7
Budapešťoblačno6
Bukurešťdážď5
Frankfurtpolooblačno7
Helsinkioblačno6
Istanbulpolooblačno13
Kodaňprehánky3
Kyjevdážď7
Lisabonprehánky15
Londýnpolooblačno8
Madridoblačno10
Moskvazamračené3
Oslopolooblačno-2
Parížpolooblačno8
Prahaoblačno5
Rímdážď11
Sofiadážď8
Štokholmoblačno0
Varšavadážď5
Viedeňoblačno6
Záhrebdážď6
Ženevapolooblačno7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.