Hospodársky denník
USD41,908 Sk
EUR42,48 Sk
CHF26,475 Sk
CZK1,175 Sk
  Utorok  28.Decembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Účasť-kontakt-kontrakt

Experti z výstavníckej brandže zdôrazňujú, že dnes už je trh viac-menej vyčistený, výstavnícke teritóriá podelené, a tak klient, ktorý sa o ich služby uchádza, vie, čo môže čakať. Zárukou budúcnosti aj výstavných organizácií je prosperita. Či väčšia, či menšia, všetky si musia vedieť na seba zarobiť. Preto svoju podnikateľskú stratégiu sústreďujú najmä na udržanie tradičných i nových vystavovateľov. Konkurenčné prostredie vyvoláva zvýšenú aktivitu.

Slovenské výstavníctvo má slušný európsky štandard, niektoré akcie ho dokonca prevyšujú. Súčasná hospodárska situácia mnohých podnikov nie je dobrá. Preto sa musia výstavnícke organizácie prispôsobiť a snažiť sa o vytvorenie prijateľných cien pre vystavovateľov. Ich cieľom nie je, aby výstavnícke podniky boli veľmi bohaté a výrobné podniky veľmi chudobné. Ich cieľom je pomoc slovenským podnikom dobre sa prezentovať, naplnenie hesla všetkých veľtrhov účasť-kontakt-kontrakt. Vtedy má ich práca zmysel.

Amsterdamprehánky8
Aténydážď14
Belehradobčasný dážď6
Berlínprehánky3
Bratislavaoblačno5
Bruselprehánky6
Budapešťoblačno6
Bukurešťdážď6
Frankfurtzamačené4
Helsinkisneženie1
Istanbulprehánky13
Kodaňprehánky2
Kyjevoblačno2
Lisabondážď14
Londýnprehánky7
Madriddážď13
Moskvasneženie-2
Osloprehánky3
Parížoblačno6
Prahaoblačno3
Rímdážď13
Sofiadážď6
Štokholmzamračené2
Varšavaprehánky2
Viedeňoblačno5
Záhrebzamračené6
Ženevazamračené6

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.