Hospodársky denník
USD41,908 Sk
EUR42,48 Sk
CHF26,475 Sk
CZK1,175 Sk
  Utorok  28.Decembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

Amsterdamprehánky8
Aténydážď14
Belehradobčasný dážď6
Berlínprehánky3
Bratislavaoblačno5
Bruselprehánky6
Budapešťoblačno6
Bukurešťdážď6
Frankfurtzamačené4
Helsinkisneženie1
Istanbulprehánky13
Kodaňprehánky2
Kyjevoblačno2
Lisabondážď14
Londýnprehánky7
Madriddážď13
Moskvasneženie-2
Osloprehánky3
Parížoblačno6
Prahaoblačno3
Rímdážď13
Sofiadážď6
Štokholmzamračené2
Varšavaprehánky2
Viedeňoblačno5
Záhrebzamračené6
Ženevazamračené6

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.