Hospodársky denník
USD42,673 Sk
EUR43,021 Sk
CHF26,882 Sk
CZK1,192 Sk
  Piatok  3.Decembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Harmonizácia nebude lacná

Kroky, bez ktorých by bol náš agrokomplex vyšachovaný

Pravidelná správa, hodnotiaca aj slovenský agrokomplex z hľadiska pripravenosti na vstup do EÚ, konšt. . .

Rezort chce financie

Znížili sme počet integračných požiadaviek

Budovanie inštitúcií na kontrolu potravín, poskytovanie platieb a ďalšie činnosti v sektore poľnohospodárstva sú nevyhn. . .

Máte chuť na plcha?

Ležiac na pohodlnom lôžku, dráždivé jedlá na dosah ruky, obkolesení sporo odetými mladými dámami a otrokmi, ktorí okamžite dolievali víno do vyprázdnených čiaš a p. . .

Mäso na Vianoce bude

Napriek obchodným akciám je odbyt menší

Blížia sa Vianoce. Zväz mäsiarov SR už dlhšie naliehal na ministerstvo pôdohospodárstva, aby iniciovalo uvoľnenie bezco. . .

Potravinový dozor po stopách výrobkov

S „lupou“ na potraviny

Koncepčné zámery v oblasti organizácie potravinového dozoru sú podmienené viacerými aspektmi. Ide o naplnenie záverov Au. . .

V agrokomplexe nádejnejšie

Bude vyrovnaná bilancia?

Tohtoročné hospodárenie domácej poľnohospodárskej prvovýroby by sa po prvý raz za celé obdobie doterajšej transformácie malo uzavri. . .

Dávajú o sebe vedieť

Rázovitá obec Podbiel sa zapísala do povedomia domácich i návštevníkov nielen prekrásnou prírodou, ale aj tým, že tu „rastú“ dynamickí, aktívni a tvoriví ľudia, kto. . .

Podravka sa riadi túžbami zákazníkov

Mimoriadne dôležitý slovenský trh * Rozširovanie ponuky * S optimizmom do budúcnosti

Jedinečná zmes korenia, solí a sušenej zeleniny v modrom obal. . .

Po domácej méte sa upriamujú na európsku

Kvalita produkcie to je aj kvalita vzťahov a schopnosť ľudí

„Vyrobiť kvalitný produkt je dnes nevyhnutnosťou. Ale ak okrem dobrého výrobku. . .

Gold Limo chce byť domácou jednotkou

Firma sa presadzuje najmä zdravými, prírodnými produktmi

„V súčasnosti výrobcovia nealkoholických nápojov nepoužívajú repný cukor. Všetci ce. . .

. . .

Amsterdamdážď8
Atényslnečno16
Belehradoblačno4
Berlíndážď9
Bratislavapolooblačno10
Bruseloblačno9
Budapešťslnečno11
Bukurešťprehánky6
Frankfurtoblačno10
Helsinkisnehové prehánky2
Istanbulprehánky13
Kodaňprehánky7
Kyjevdážď6
Lisabonslnečno16
Londýnprehánky7
Madridslnečno16
Milánoslnečno11
Moskvasnehové prehánky0
Oslooblačno3
Parížoblačno10
Prahaoblačno10
Rímslnečno16
Sofiaoblačno10
Štokholmsnehové prehánky2
Varšavaprehánky8
Viedeňpolojasno11
Záhreboblačno5
Ženevaoblačno8

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.