|
|||||||||||||||||
Streda 8.Decembra 1999 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
knihaJohn Westwood: Jak sestavit marketingový plán Grada Publishing, 1999 120 strán, 186 Sk Kniha Jak sestavit marketingový plán je praktickou rukoväťou, ktorá čitateľovi umožní pripraviť a zostaviť vlastný marketingový plán. Počas práce s knihou totiž môže sledovať, ako sa vyvíja marketingový plán fiktívnej spoločnosti The Equipment Manufacturing Company. Knihu možno využiť ako individuálneho radcu pri štúdiu, pri skupinových cvičeniach marketingového plánovania a ako učebnicu pre kurzy marketingu. Keďže kniha sa končí ukážkou kompletného marketingového plánu, obsahuje aj celý rad praktických otázok a odpovedí. Čitatelia Hospodárskeho denníka môžu vďaka spolupráci so spoločnosťou Grada Slovakia získať knihu Jak sestavit marketingový plán s 10 % zľavou, to znamená za 167,40 Sk + poštovné a balné, ak pošlú vyplnený objednávkový lístok na adresu: Theben, a. s., Hospodársky denník, Gogoľova 18, 854 03 Bratislava. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |