Hospodársky denník
USD41,396 Sk
EUR42,539 Sk
CHF26,585 Sk
CZK1,175 Sk
  Streda  8.Decembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













kniha


John Westwood:
Jak sestavit marketingový plán
Grada Publishing, 1999
120 strán, 186 Sk
Kniha Jak sestavit marketingový plán je praktickou rukoväťou, ktorá čitateľovi umožní pripraviť a zostaviť vlastný marketingový plán. Počas práce s knihou totiž môže sledovať, ako sa vyvíja marketingový plán fiktívnej spoločnosti – The Equipment Manufacturing Company. Knihu možno využiť ako individuálneho radcu pri štúdiu, pri skupinových cvičeniach marketingového plánovania a ako učebnicu pre kurzy marketingu. Keďže kniha sa končí ukážkou kompletného marketingového plánu, obsahuje aj celý rad praktických otázok a odpovedí. Čitatelia Hospodárskeho denníka môžu vďaka spolupráci so spoločnosťou Grada Slovakia získať knihu Jak sestavit marketingový plán s 10 % zľavou, to znamená za 167,40 Sk + poštovné a balné, ak pošlú vyplnený objednávkový lístok na adresu: Theben, a. s., Hospodársky denník, Gogoľova 18, 854 03 Bratislava.

Amsterdamoblačno11
Atényoblačno18
Belehradoblačno6
Berlínhmlisto5
Bratislavapolooblačno7
Bruseloblačno9
Budapešťoblačno6
Bukurešťoblačno8
Frankfurtzamračené5
Helsinkisnehové prehánky1
Istanbuloblačno17
Kodaňoblačno7
Kyjevsneženie1
Lisabonpolojasno14
Londýndážď10
Madridpolojasno12
Milánopolooblačno11
Moskvasneženie-4
Oslodážď2
Parížoblačno11
Prahahmlisto4
Rímpolojasno15
Sofiaoblačno6
Štokholmoblačno2
Varšavazamračené4
Viedeňpolooblačno7
Záhrebhmlisto3
Ženevahmlisto4

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.