Hospodársky denník
USD40,825 Sk
EUR44,516 Sk
CHF27,877 Sk
CZK1,175 Sk
  Piatok  12.Marca 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

Počasie v európskych mestách dnes a teplota v °C

Amsterdampolojasno8
Aténypolojasno15
Belehradjasno13
Berlínpolojasno9
Bratislavajasno10
Bruseloblačno8
Budapešťjasno11
Bukurešťpolojasno12
Frankfurtpolojasno14
Helsinkioblačno-5
Istanbulpolojasno12
Kodaňsneženie2
Kyjevsneženie- 3
Lisabondážď14
Londýnprehánky10
Madridprehánky13
Miláno polojasno12
Moskvasneženie-4
Oslopolooblačno-4
Parížprehánky15
Prahapolojasno11
Rímoblačno15
Sofiapolojasno12
Štokholmpolojasno-5
Varšavaoblačno2
Viedeňjasno10
Záhreboblačno13
Ženevaoblačno14

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.