Hospodársky denník
USD41,264 Sk
EUR44,761 Sk
CHF27,951 Sk
CZK1,177 Sk
  Utorok  13.Apríla 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Videozáznam bez reklám


Videorekordér, ktorý automaticky preskočí reklamy v televíznych nahrávkach, predstavil nedávno verejnosti elektronický gigant Hitachi. Nový videorekordér má ako prvý v Británii zvláštny typ čipu, ktorý je schopný automaticky vycítiť reklamné prestávky na nahrávkach. Pri prehrávaní pásky prístroj zrýchli prehrávanie počas reklám a obrazovka má v tom čase modrú farbu. Podľa hovorcu spoločnosti Hitachi vačšina divákov chce reklamy preskočiť. Jediným problémom je, že zvyčajne musia siahnuť po diaľkovom ovládači, a tak radšej "pretrpia" ponuku všakovakých zaručene najlepších produktov a služieb. Reklamná agentúra však tvrdí opak - väčšina divákov nechce vynechať reklamy. Podľa viacerých prieskumov pravda je skôr na strane reklamných agentúr - v nedávnom výskume nemeckých televíznych spoločností až 86,3 percentá divákov uviedlo, že reklama je pre nich neraz príťažlivejšia ako hlavný program. (TASR)

Amsterdamoblačno14
Aténypolooblačno20
Belehradoblačno14
Berlínoblačno13
Bratislavadážď13
Bruseloblačno14
Budapešťoblačno15
Bukurešťpolooblačno14
Frankfurtoblačno13
Helsinkidážď8
Istanbuloblačno18
Kodaňprehánky9
Kyjevpolooblačno15
Lisabonpolooblačno27
Londýnprehánky14
Madridpolooblačno23
Milánooblačno19
Moskvaoblačno10
Oslooblačno10
Parížpolooblačno15
Prahaoblačno13
Rímbúrky17
Sofiapolooblačno15
Štokholmdážď9
Varšavaoblačno13
Viedeňzamračené14
Záhrebpolooblačno17
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.