Hospodársky denník
USD42,25 Sk
EUR44,869 Sk
CHF27,997 Sk
CZK1,189 Sk
  Utorok  27.Apríla 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Obľubujú naše značky

Takmer 75 % opýtaných kupuje len alebo častejšie slovenské pivo (52,1 % a 22,1 %). Vyplynulo to z prieskumu spotrebiteľského správania, ktorý uskutočnilo Nezávislé slovenské centrum pre prieskum trhu a verejnej mienky. V členení podľa krajov, najviac kladných odpovedí na kúpu slovenského piva bolo v Prešovskom kraji (82,1%), naopak najmenej bolo v regióne západného Slovenska - priemer 74,2. Pivovar Topvar, a. s., Topoľčany pozná 64 % respondentov, pričom topoľčianske pivo najviac nakupujú v Bratislavskom (83,8 %), Trenčianskom (74,2 %) a Nitrianskom kraji (69,8 %). Najmenej ho poznajú v Prešovskom kraji (48,5 %). Okrem piva Topvar dali opýtaní najviac hlasov pivu Zlatý bažant (36,9 %), Šarišan (19,9 %), Gemer (13,9 %), Corgoň (11,6 %), Smädný mních (9,1 %) atď.

(TASR/pok)

Amsterdamoblačno15
Atényslnečno23
Belehradprehánky18
Berlínoblačno19
Bratislavaprehánky18
Bruseloblačno17
Budapešťprehánky20
Bukurešťprehánky18
Frankfurtoblačno19
Helsinkioblačno15
Istanbulpolojasno23
Kodaňprehánky16
Kyjevpolojasno19
Lisabonprehánky19
Londýnoblačno17
Madridbúrky18
Milánopolojasno23
Moskvapolojasno19
Oslooblačno15
Paríždážď16
Prahapolojasno18
Rímpolojasno20
Sofiaprehánky16
Štokholmoblačno15
Varšavabúrky15
Viedeňprehánky18
Záhrebprehánky18
Ženevaprehánky16

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.