Hospodársky denník
USD42,25 Sk
EUR44,869 Sk
CHF27,997 Sk
CZK1,189 Sk
  Utorok  27.Apríla 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Keď sa povie Avaya

Spoločnosť Avaya patrí k popredným dodávateľom komunikačných systémov a softvéru pre obchodné spoločnosti, vládne úrady a iné organizácie. Našim zákazníkom sme pripravení ponúknuť ucelené služby na globálnej úrovni, napr. diagnostiku systémov na diaľku či inštaláciu, servis a údržbu u zákazníka. Avaya tiež poskytuje poradenstvo v oblasti riadenia zákazníckych a podnikových vzťahov a ďalšie služby s pridanou hodnotou v oblasti messagingu a v iných častiach podnikových komunikačných systémov.

„Zákazníci si vyberajú naše systémy a softvér práve pre to, že poskytujeme servis na globálnej úrovni. Našimi zákazníkmi je približne 78 % spoločností z rebríčka Fortune 500.“

Pri zaisťovaní ucelených komunikačných systémov pre eBusiness ponúkame široké portfólio produktov a služieb. Podľa nás eBusiness predstavuje systémové využívanie komunikačných nástrojov a elektronických sietí vo vnútri, ale aj navonok firiem pre interakciu, spoluprácu a obchodnú transakciu medzi firmou a jej zákazníkom, dodávateľom, obchodným partnerom a zamestnancom.

Vo fiskálnom roku 1999 mala Avaya obrat 8,3 miliardy amerických dolárov a zisk po zdanení (net income) 300 miliónov dolárov.

Avaya v skratke:

ˇ Prvá celosvetovo v systémoch Automatic Call Distribution (ACD) a Interactive Voice Response (IVR) zákazníckych call centier.

ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení pre messaging.

ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení štruktúrovanej kabeláže pre podnikové siete.

ˇ Prvá v USA a tretia celosvetovo v systémoch hlasovej komunikácie.

ˇ Druhá v Predictive Dialers pre zákaznícke call centrá.

Naše poslanie:

„Chceme poskytovať najlepšie komunikačné riešenia na svete - riešenia, ktoré umožnia našim zákazníkom vyniknúť.“

Naše hodnoty:

Ako pracujeme?

ˇ Zmenu považujeme za impulz k novým vzťahom.

ˇ Podporujeme kreativitu a inováciu. Prijímame riziko vedúce k zvyšovaniu hodnoty spoločnosti Avaya a k dosiahnutiu vlastných aj podnikateľských cieľov našich zákazníkov.

ˇ Naším strategickým nástrojom sú moderné technológie.

Čím sa odlišujeme?

ˇ Základom nášho úspechu je ústretový prístup k novým myšlienkam, ktoré považujeme za konkurenčnú výhodu.

ˇ Staviame na flexibilite.

ˇ Geograficky aj strategicky sme globálna spoločnosť.

Ako sa staviame k zákazníkom?

ˇ Jedným z najdôležitejších cieľov je poskytovať dobré služby zákazníkom.

ˇ Ich úspech je úzko spätý s naším úspechom.

Avaya (www.avaya.sk), bývalá skupina Enterprise Networks spoločnosti Lucent Technologies, sídli v Basking Ridge v Spojených štátoch a poskytuje komunikačné systémy obchodným spoločnostiam a vládnym agentúram. Ponúka produkty a služby v oblastiach hlasovej a dátovej komunikácie, riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) a zároveň je poprednou spoločnosťou v predaji systémov v oblasti messagingu a štruktúrovanej kabeláže.

Kontakt:

Avaya Slovakia, s. r. o.

Železničiarska 13

811 06 Bratislava

Tel.: +421 7 57373 111

Fax: +421 7 52499 680

www.avaya.sk

Amsterdamoblačno15
Atényslnečno23
Belehradprehánky18
Berlínoblačno19
Bratislavaprehánky18
Bruseloblačno17
Budapešťprehánky20
Bukurešťprehánky18
Frankfurtoblačno19
Helsinkioblačno15
Istanbulpolojasno23
Kodaňprehánky16
Kyjevpolojasno19
Lisabonprehánky19
Londýnoblačno17
Madridbúrky18
Milánopolojasno23
Moskvapolojasno19
Oslooblačno15
Paríždážď16
Prahapolojasno18
Rímpolojasno20
Sofiaprehánky16
Štokholmoblačno15
Varšavabúrky15
Viedeňprehánky18
Záhrebprehánky18
Ženevaprehánky16

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.