Hospodársky denník
USD42,859 Sk
EUR45,713 Sk
CHF28,539 Sk
CZK1,216 Sk
  Pondelok  17.Mája 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Propagácia piva


Bratislava (TASR) - Trhová konkurencieschopnosť slovenských pivovarov bez spoluúčasti silného zahraničného partnera je aj napriek vysokej kvalite piva oslabená, a to hlavne pre nedocenenie marketingových aktivít. Cenová politika trhu, spôsobená aj 13-percentným minuloročným dovozom piva, totiž nedovoľuje menším pivovarom vykázať zisk, ktorý by umožnil investície do širšej reklamnej kampane.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.