Hospodársky denník
USD44,42 Sk
EUR47,299 Sk
CHF29,517 Sk
CZK1,255 Sk
  Štvrtok  20.Mája 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Z predajne kompletne oblečený kompletne a v špičkovej kvalite

Mužská móda od Ozety dostala švih
Štýl a kvalita práce Ozety sú známe už dlhé roky nielen doma, ale aj v zahraničí. Je to elegantná mužská móda, ale jej posledné katalógy naznačujú, že štýl sa mení a preberá športové znaky. Nemecká strohosť sa kombinuje s talianskou eleganciou. Trend sleduje retro 50. rokov, keď britskí adolescenti v sociálne meniacom sa prostredí si vyžiadali pre seba štýl pre mladých. Rovnako dnes si mladí nechcú kupovať len „maturitný oblek“ na slávnostné príležitosti, ale oblek či sako sa stávajú súčasťou každodenného života pracujúcej mládeže a vyjadruje jej štýl, tak ako kedysi u britských „teddy boys“. Menej rizika
Ozeta spolu s vývojovými trendmi musela zmeniť aj štýl predaja. Pôvodný predaj výrobkov OZETY, a. s., obstarávaný prostredníctvom maloobchodných predajcov na Slovensku nevyhovoval, a preto v záujme udržania svojho miesta na domácom trhu sa rozhodla pre zriadenie vlastnej maloobchodnej siete. A tak v janurári 1996 bola zriadeniá Ozeta Trading a. s., ktorá zabezpečuje predovšetkým predaj pánskej konfekcie: pánskych oblekov, sák, nohavíc a plášťov na vnútornom trhu. V prvom roku svojej činnosti zriadila dvanásť maloobchodných predajní, v nasledujúcom roku pribudlo ďalších sedem a k 31.12.1998 ich bolo už dvadsaťpäť, rozmiestnených po celej republike. V tomto roku sa pripravuje otvorenie nových predajní v Trnave, Poprade a Bánovciach nad Bebravou. Popri predaji pánskej konfekcie ako nosnom soritmente zabezpečuje priamy predaj dámskej konfekcie a kusového textilu od domácich dodávateľov. Pracovníci Ozety dozerajú nielen na uplatnenie nového štýlu a presadenie obchodnej značky, ale aj zeefektívnenie kontaktov so svojimi obchodnými partnermi a klientami. Zámery manažmentu odsúhlasilo aj aprílové valné zhromaždenie, ktoré potvrdilo rozširovanie predaja pánskej konfekcie na vnútornom trhu a taktiež dobudovanie obchodnej siete predajní Ozeta. Ing. Ľubomír Žabár, riaditeľ a. s., uviedol, že presadzovanie vlastných zámerov v oblasti predaja a marketingu sa najlepšie realizuje vo vlastných predajniach. Ich predstavy sa časom konkretizovali a overovali v praxi a tak dnes mnohé z predadní Ozeta stvárňujú predstavy o modernom imidži. Čierna, biela a sivá farba je nielen farbou loga, ale v kombinácií s chrómovým obchodným zariadením dotvára interiér a vytvárajú atmosféru typickú pre predajne Ozeta. Niektoré zo skoršie otvorených predajní ešte čakajú po prehodnotení ich efektívnosti na doladenie na nový systém. Jedno je už isté, že predajne sú prínosom pre propagáciu značky Ozety na domácom trhu a zabezpečujú kvalitný a odborný predaj týchto výrobkov po celom Slovensku. Najširší okruh
Ozeta Trading, a. s., so svojou cenovou politikou sa zaraďuje medzi predajcov so štandardnou cenou do polovice cenového spektra tak, aby mohla osloviť čo najširší okruh zákazníkov. Monitoruje predaj nových výrobkov, vyhodnocuje ho a efektívnejšie riadi cenovú politiku zliav. Ľubomír Žabár je toho názoru, že domáci výrobca sa udrží na domácom trhu výhodnejšími cenami ale aj rôznymi komerčnými aktivitami. Pre zvýšenie podpory predaja robia dopredajové akcie a taktiež reklamno - komerčné akcie. Zákazník, ktorý si kúpi pánsku konfekciu dostane tzv. "Kartu zákazníka", ktorá ho oprávňuje k ďalšiemu nákupu v predajniach Ozety s 5 % resp. 10 % zľavou. I keď je Slovensko malá krajina, každý región je niečim zaujímavý a výnimočný. A tieto špecifické zákonitosti pozná človek tak žijúci. Takýmito ľuďmi sú vedúce predajní Ozeta, preto vedenie necháva realizáciu marketingu aj na ne. Pracovníci predajní majú skutočne široké pole pôsobnosti, do ktorej patrí aj práca s klientom - priamy marketing. Organizujú módne prehliadky pred predajňami, prezentujú tovar svojich predajní i na rôznych spoločenských podujatiach (napr. plesy,oslavy mesta...) robia reklamu v miestnych podmienkach (noviny, letáky). Už spomínaná Karta zákazníka avizuje ďalšie zvýhodnenia nákupov a skvalitnenie služieb predajne aj v budúcich rokoch. Značka Ozeta je pre mnohých ľudí symbolom kvalitnej pánskej konfekcie, ale pre vyznávačov športu je aj symbolom dobrého futbalu, futbalového tímu Ozeta Dukla Trenčín. (vall)

Amsterdamdážď18
Atényoblačno25
Belehraddážď17
Berlíndážď16
Bratislavaprehánky18
Bruseldážď17
Budapešťoblačno19
Bukurešťslnečno19
Frankfurtoblačno22
Helsinkijasno18
Istanbulslnečno22
Kodaňoblačno15
Kyjevpolooblačno14
Lisabonslnečno19
Londýnoblačno15
Madridslnečno16
Milánooblačno20
Moskvapolooblačno13
Oslopolooblačno21
Paríždážď17
Prahadážď16
Rímprehánky25
Sofiadážď17
Štokholmslnečno14
Varšavaoblačno16
Viedeňdážď17
Záhrebzamračené18
Ženevaoblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.