Hospodársky denník
USD43,873 Sk
EUR46,714 Sk
CHF29,151 Sk
CZK1,231 Sk
  Piatok  21.Mája 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Harmonizácia nebude lacná

Kroky, bez ktorých by bol náš agrokomplex vyšachovaný

Pravidelná správa, hodnotiaca aj slovenský agrokomplex z hľadiska pripravenosti na vstup do EÚ, konšt. . .

Rezort chce financie

Znížili sme počet integračných požiadaviek

Budovanie inštitúcií na kontrolu potravín, poskytovanie platieb a ďalšie činnosti v sektore poľnohospodárstva sú nevyhn. . .

Máte chuť na plcha?

Ležiac na pohodlnom lôžku, dráždivé jedlá na dosah ruky, obkolesení sporo odetými mladými dámami a otrokmi, ktorí okamžite dolievali víno do vyprázdnených čiaš a p. . .

Mäso na Vianoce bude

Napriek obchodným akciám je odbyt menší

Blížia sa Vianoce. Zväz mäsiarov SR už dlhšie naliehal na ministerstvo pôdohospodárstva, aby iniciovalo uvoľnenie bezco. . .

Potravinový dozor po stopách výrobkov

S „lupou“ na potraviny

Koncepčné zámery v oblasti organizácie potravinového dozoru sú podmienené viacerými aspektmi. Ide o naplnenie záverov Au. . .

V agrokomplexe nádejnejšie

Bude vyrovnaná bilancia?

Tohtoročné hospodárenie domácej poľnohospodárskej prvovýroby by sa po prvý raz za celé obdobie doterajšej transformácie malo uzavri. . .

Dávajú o sebe vedieť

Rázovitá obec Podbiel sa zapísala do povedomia domácich i návštevníkov nielen prekrásnou prírodou, ale aj tým, že tu „rastú“ dynamickí, aktívni a tvoriví ľudia, kto. . .

Podravka sa riadi túžbami zákazníkov

Mimoriadne dôležitý slovenský trh * Rozširovanie ponuky * S optimizmom do budúcnosti

Jedinečná zmes korenia, solí a sušenej zeleniny v modrom obal. . .

Po domácej méte sa upriamujú na európsku

Kvalita produkcie to je aj kvalita vzťahov a schopnosť ľudí

„Vyrobiť kvalitný produkt je dnes nevyhnutnosťou. Ale ak okrem dobrého výrobku. . .

Gold Limo chce byť domácou jednotkou

Firma sa presadzuje najmä zdravými, prírodnými produktmi

„V súčasnosti výrobcovia nealkoholických nápojov nepoužívajú repný cukor. Všetci ce. . .

. . .

Amsterdampolojasno20
Atényprehánky24
Belehradoblačno20
Berlíndážď16
Bratislavaoblačno19
Bruselpolojasno19
Budapešťoblačno19
Bukurešťoblačno20
Frankfurtdážď15
Helsinkipolojasno18
Istanbulpolojasno20
Kodaňpolojasno17
Kyjevpolooblačno21
Lisabonslnečno18
Londýnoblačno20
Madridoblačno20
Milánoprehánky18
Moskvaslnečno12
Oslopolojasno21
Parížprehánky17
Prahadážď15
Rímpolojasno21
Sofiaprehánky16
Štokholmpolojasno20
Varšavaprehánky20
Viedeňprehánky18
Záhrebprehánky10
Ženevadážď14

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.