Hospodársky denník
USD42,52 Sk
EUR44,963 Sk
CHF27,914 Sk
CZK1,201 Sk
  Streda  5.Mája 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

Amsterdamveľká oblačnosť17
Atényslnečno30
Belehraddážď17
Berlínslnečno18
Bratislavaoblačno19
Bruselzamračené19
Budapešťdážď19
Bukurešťdážď14
Frankfurtpolojasno22
Helsinkipolojasno9
Istanbulslnečno28
Kodaňslnečno15
Kyjevpolooblačno11
Lisabonprehánky19
Londýndážď18
Madridbúrka19
Milánooblačno24
Moskvasneženie3
Oslopolojasno11
Parížoblačno22
Prahapolojasno21
Rímprehánky23
Sofiaprehánky21
Štokholmpolojasno10
Varšavapolojasno14
Viedeňprehánky19
Záhrebdážď18
Ženevazamračené20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.