Hospodársky denník
USD41,667 Sk
EUR45,002 Sk
CHF28,008 Sk
CZK1,2 Sk
  Piatok  7.Mája 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Harmonizácia nebude lacná

Kroky, bez ktorých by bol náš agrokomplex vyšachovaný

Pravidelná správa, hodnotiaca aj slovenský agrokomplex z hľadiska pripravenosti na vstup do EÚ, konšta. . .

Rezort chce financie

Znížili sme počet integračných požiadaviek

Budovanie inštitúcií na kontrolu potravín, poskytovanie platieb a ďalšie činnosti v sektore poľnohospodárstva sú nevyhnu. . .

Máte chuť na plcha?

Ležiac na pohodlnom lôžku, dráždivé jedlá na dosah ruky, obkolesení sporo odetými mladými dámami a otrokmi, ktorí okamžite dolievali víno do vyprázdnených čiaš a po. . .

Mäso na Vianoce bude

Napriek obchodným akciám je odbyt menší

Blížia sa Vianoce. Zväz mäsiarov SR už dlhšie naliehal na ministerstvo pôdohospodárstva, aby iniciovalo uvoľnenie bezcol. . .

Potravinový dozor po stopách výrobkov

S „lupou“ na potraviny

Koncepčné zámery v oblasti organizácie potravinového dozoru sú podmienené viacerými aspektmi. Ide o naplnenie záverov Aud. . .

V agrokomplexe nádejnejšie

Bude vyrovnaná bilancia?

Tohtoročné hospodárenie domácej poľnohospodárskej prvovýroby by sa po prvý raz za celé obdobie doterajšej transformácie malo uzavrie. . .

Dávajú o sebe vedieť

Rázovitá obec Podbiel sa zapísala do povedomia domácich i návštevníkov nielen prekrásnou prírodou, ale aj tým, že tu „rastú“ dynamickí, aktívni a tvoriví ľudia, ktor. . .

Podravka sa riadi túžbami zákazníkov

Mimoriadne dôležitý slovenský trh * Rozširovanie ponuky * S optimizmom do budúcnosti

Jedinečná zmes korenia, solí a sušenej zeleniny v modrom obale. . .

Po domácej méte sa upriamujú na európsku

Kvalita produkcie to je aj kvalita vzťahov a schopnosť ľudí

„Vyrobiť kvalitný produkt je dnes nevyhnutnosťou. Ale ak okrem dobrého výrobku . . .

Gold Limo chce byť domácou jednotkou

Firma sa presadzuje najmä zdravými, prírodnými produktmi

„V súčasnosti výrobcovia nealkoholických nápojov nepoužívajú repný cukor. Všetci cel. . .

. . .

Amsterdamoblačno18
Aténypolojasno29
Belehradpolooblačno21
Berlínoblačno18
Bratislavaoblačno17
Bruseldážď15
Budapešťoblačno18
Bukurešťslnečno23
Frankfurtpolojasno18
Helsinkipolooblačno7
Istanbuloblačno21
Kodaňoblačno14
Kyjevpolojasno11
Lisabonpolooblačno21
Londýnprehánky17
Madridoblačno19
Milánopolojasno21
Moskvaoblačno8
Oslopolojasno11
Parížoblačno19
Prahaoblačno16
Rímslnečno25
Sofiapolojasno22
Štokholmslnečno11
Varšavaslnečno13
Viedeňoblačno19
Záhreboblačno21
Ženevapolojasno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.