Hospodársky denník
USD42,306 Sk
EUR44,187 Sk
CHF27,588 Sk
CZK1,211 Sk
  Piatok  27.Augusta 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Harmonizácia nebude lacná

Kroky, bez ktorých by bol náš agrokomplex vyšachovaný

Pravidelná správa, hodnotiaca aj slovenský agrokomplex z hľadiska pripravenosti na vstup do EÚ, konšt. . .

Rezort chce financie

Znížili sme počet integračných požiadaviek

Budovanie inštitúcií na kontrolu potravín, poskytovanie platieb a ďalšie činnosti v sektore poľnohospodárstva sú nevyhn. . .

Máte chuť na plcha?

Ležiac na pohodlnom lôžku, dráždivé jedlá na dosah ruky, obkolesení sporo odetými mladými dámami a otrokmi, ktorí okamžite dolievali víno do vyprázdnených čiaš a p. . .

Mäso na Vianoce bude

Napriek obchodným akciám je odbyt menší

Blížia sa Vianoce. Zväz mäsiarov SR už dlhšie naliehal na ministerstvo pôdohospodárstva, aby iniciovalo uvoľnenie bezco. . .

Potravinový dozor po stopách výrobkov

S „lupou“ na potraviny

Koncepčné zámery v oblasti organizácie potravinového dozoru sú podmienené viacerými aspektmi. Ide o naplnenie záverov Au. . .

V agrokomplexe nádejnejšie

Bude vyrovnaná bilancia?

Tohtoročné hospodárenie domácej poľnohospodárskej prvovýroby by sa po prvý raz za celé obdobie doterajšej transformácie malo uzavri. . .

Dávajú o sebe vedieť

Rázovitá obec Podbiel sa zapísala do povedomia domácich i návštevníkov nielen prekrásnou prírodou, ale aj tým, že tu „rastú“ dynamickí, aktívni a tvoriví ľudia, kto. . .

Podravka sa riadi túžbami zákazníkov

Mimoriadne dôležitý slovenský trh * Rozširovanie ponuky * S optimizmom do budúcnosti

Jedinečná zmes korenia, solí a sušenej zeleniny v modrom obal. . .

Po domácej méte sa upriamujú na európsku

Kvalita produkcie to je aj kvalita vzťahov a schopnosť ľudí

„Vyrobiť kvalitný produkt je dnes nevyhnutnosťou. Ale ak okrem dobrého výrobku. . .

Gold Limo chce byť domácou jednotkou

Firma sa presadzuje najmä zdravými, prírodnými produktmi

„V súčasnosti výrobcovia nealkoholických nápojov nepoužívajú repný cukor. Všetci ce. . .

. . .

Amsterdamoblačno18
Atényslnečno31
Belehradpolojasno28
Berlíndážď21
Bratislavaoblačno23
Bruselprehánky19
Budapešťpolooblačno26
Bukurešťslnečno26
Frankfurtprehánky23
Helsinkipolooblačno20
Istanbulpolooblačno27
Kodaňprehánky19
Kyjevpolojasno22
Lisabonprehánky27
Londýnprehánky20
Madridbúrka33
Milánopolojasno30
Moskvaslnečno20
Oslodážď18
Parížpolooblačno24
Prahadážď18
Rímslnečno31
Sofiapolooblačno27
Štokholmdážď17
Varšavaprehánky21
Viedeňoblačno23
Záhreboblačno25
Ženevaprehánky23

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.