Hospodársky denník
USD41,208 Sk
EUR43,225 Sk
CHF26,99 Sk
CZK1,203 Sk
  Pondelok  27.Septembra 1999
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Namiesto reklamy skúsenosť

Spoločnosti, ktoré utrácajú veľké peniaze za marketing svojej značky na internete a dúfajú, že tým prilákajú mladých a trendových zákazníkov k svojim internetovým stránkam, prehliadajú najziskovejší zákaznícky segment a najjednoduchšie marketingové riešenia. Vyplýva to z výsledkov štúdie o výdavkoch na on-line marketing, ktorú vypracovala poradenská spoločnosť Accenture a firma On-line Insight.

Firmy by mohli podstatne zvýšiť výnosy z on-line marketingových aktivít, pokiaľ by sa zamerali na desať percent populácie, ktorá nakupuje takmer 70 percent všetkého tovaru on-line. Týchto desať percent sa skladá väčšinou z ľudí vo veku 35 rokov a starších. „Nie sú to tínedžeri, ktorí sú často spájaní s internetom,“ uvádza štúdia.

Najlepšou cestou, ako osloviť kupujúcich zákazníkov, je poskytnúť im namiesto masívnej reklamy značky pozitívnu skúsenosť a hlavne zistiť, kto je skutočne ich zákazníkom. Ich potreby v rôznych segmentoch sú totiž značne odlišné a webová stránka by nemala byť navrhnutá univerzálne pre všetkých. Prekvapujúcim zistením je, že takmer tretina on-line zákazníkov nie je motivovaná cenou. Omnoho dôležitejšia je pre nich rýchlosť webovej stránky, jednoduchosť použitia, bezpečnosť a celkový výber značky. Tajomstvo vybudovania značky netkvie ani tak v obrovskej reklame, zaujímavom logu alebo častom prudkom znižovaní cien, ale spočíva skôr v plnom pochopení zákazníkových potrieb a v poskytnutí výnimočnej skúsenosti šitej na mieru.

Prieskum zrealizovaný v USA sa zameral na priania viac ako 2000 on-line kupujúcich, ktorí využívali stránky B2C (obchod so spotrebiteľmi) zo 17 odvetví vrátane automobilového priemyslu, komunikácie, finančných služieb, high-tech, zdravotníckych služieb, maloobchodov a cestovania.

(ČTK)

Počasie

Na východnom Slovensku predpokladáme ešte pretrvávanie nepriaznivých účinkov počasia. Zvýšená môže byť záťaž srdcovo-cievneho, dýchacieho, prípadne zažívacieho systému. Znížená je telesná a duševná výkonnosť a koncentrácia, častejšie sa môžu vyskytovať nervozita, podráždenosť, únava. Pozor na úrazy a nehody! Na ostatnom území očakávame ústup niektorých ťažkostí podmienených počasím, výraznejší u pacientov so srdcovo-cievnymi ochoreniami. Pretrváva vyššia náchylnosť k depresii a pri ochoreniach krčnej chrbtice a k bolestiam hlavy. Intenzívnejšie sú ťažkosti pri ochoreniach pohybového systému, najmä reumatické bolesti.Zajtra predpokladáme od západu postupne ústup nepriaznivých vplyvov počasia. Na celom území však ešte môžu pretrvávať intenzívnejšie reumatické ťažkosti, sklon k depresii a k bolestiam hlavy. (zč)

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené. Hmlisto, na väčšine územia občasný dážď. Ojedinele búrky. Popoludní ustávanie zrážok a ubúdanie oblačnosti. Najvyššia denná teplota 18 až 22, na horách vo výške 1500 m 12 stupňov. Slabý vietor.V utorok a stredu bude veľká, na juhu časom zmenšená oblačnosť. Miestami prehánky, najmä na severe územia. Najnižšia nočná teplota 12 až 8, najvyššia denná 20 a ž24, na severe okolo 18 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6,47 a zapadne o 18,37 hod.

Amsterdampolojasno19
Atényjasno30
Belehradbúrky28
Berlínprehánky21
Bratislavapolojasno24
Bruselprehánky21
Budapešťoblačno23
Bukurešťoblačno27
Frankfurtoblačno20
Helsinkidážď14
Istanbulslnečno28
Kodaňprehánky17
Kyjevprehánky23
Lisabonoblačno23
Londýnprehánky19
Madridprehánky23
Milánopolooblačno24
Moskvaoblačno16
Osloprehánky13
Parížoblačno19
Prahaoblačno20
Rímbúrky23
Sofiamalá oblačnosť28
Štokholmdážď14
Varšavaoblačno18
Viedeňpolojasno21
Záhreboblačno23
Ženevaoblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.