|
|||||||||||||||||
Streda 4.Októbra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Postup proti čiernemu trhuÚlohou je zvýšiť ochranu spotrebiteľa S cieľom zvýšiť ochranu spotrebiteľov prichádza St. Nicolaus na trh s inováciou výrobku, ktorý poznajú kupujúci na Slovensku i v zahraničí viac ako tridsať rokov. Nové 0,5-litrové balenie bylinného likéru Demänovka nájdu spotrebitelia vo fľašiach s modernejším dizajnom a etiketou. Nechýbajú na nej ochranné grafické prvky vrátane ochrannej známky a 3D rozlíšenia, ktoré robia výrobok nesfalšovateľným. Pomerne nenáročný spôsob kopírovania ochranných známok a etikiet boli v minulosti priam výzvou pre samozvaných výrobcov liehovín. Okrem kvalitatívnych a zdravotných rizík výrobkov z nelegálnych páleníc, čierny trh s alkoholom a s ním spojené daňové úniky výrazne poškodzujú štátny rozpočet. Príjmy z predaja týchto výrobkov v žiadnom prípade neposilnia štátnu pokladnicu. Naším cieľom pri inovácii Demänovky bolo vytvoriť také ochranné prvky, ktoré zaručia, že spotrebiteľ za svoje peniaze získa kvalitný slovenský výrobok a nie jeho napodobeninu, hovorí Ing. Peter Kúdelka zo spoločnosti St. Nicolaus. Demänovkou sa proces inovácií ochranných prvkov začína. Obdobné kroky budú nasledovať aj pri ostatných výrobkoch, dodáva. V novej Demänovke sa sústreďuje sila prírody v podobe 14 druhov horských bylín a včelieho medu, ktoré sú základom jej výraznej chute. Byliny sa lúhujú v liehu a maceráciou získava likér nielen príjemnú chuť, ale pri rozumnej miere konzumácie aj isté pozitívne účinky na ľudský organizmus. Demänovka pomáha pri zažívacích ťažkostiach a povzbudzuje celkovú chuť do jedla. Spoločnosť St. Nicolaus Liptovský Mikuláš v roku 1999 dosiahla tržby 2,6 mld. Sk. (do) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |