Hospodársky denník
USD50,054 Sk
EUR42,759 Sk
CHF28,141 Sk
CZK1,234 Sk
  Piatok  10.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Dnes bude zrána v nižších polohách hmla alebo zamračené s oblačnosťou z hmly. Cez deň prevažne oblačno, na juhu aj polojasno. Ojedinele občasný dážď alebo prehánky, od 1100 m snehové. Najvyššia denná teplota 8 až 12 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 1 stupeň. Slabý premenlivý vietor. V sobotu a nedeľu bude jasno až polojasno, v sobotu sa na severe pri zväčšenej oblačnosti vyskytnú lokálne prehánky, od 800 m snehové. Zrána a predpoludním sa najmä v nedeľu vytvorí hmla alebo nízka oblačnosť, ktorá sa udrží ojedinele po celý deň. Najnižšia nočná teplota 2 až -2 stupne, v nedeľu 0 až -4, v údoliach severného a stredného Slovenska okolo -6 stupňov. Najvyššia denná teplota 5 až 10 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.55 a zapadne o 16.17 hod.

Amsterdamdážď8
Aténypolooblačno22
Belehradpolooblačno14
Berlínoblačno8
Bratislavaoblačno9
Bruselprehánky8
Budapešťpolooblačno11
Bukurešťpolooblačno15
Frankfurtoblačno7
Helsinkidážď5
Istanbulpolooblačno21
Kodaňdážď8
Kyjevdážď7
Lisabonjasno14
Londýnpolooblačno7
Madridzamračené9
Milánopolooblačno10
Moskvasneženie-2
Oslo dážď5
Parížpolooblačno8
Prahapolooblačno7
Rímjasno17
Sofiaoblačno11
Štokholmzamračené7
Varšavazamračené8
Viedeňzamračené9
Záhrebdážď10
Ženevaoblačno7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.