Hospodársky denník
USD49,564 Sk
EUR42,647 Sk
CHF28,038 Sk
CZK1,229 Sk
  Streda  15.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

n Dnes bude polojasno až oblačno, ojedinele slabé zrážky. Naďalej veľmi teplo. Najvyššia denná teplota 12 až 16, na juhozápade okolo 18, na horách vo výške 1500 m na poludnie 10 stupňov. Južný vietor 3 až 7 m/s. Vo štvrtok a v piatok bude prevažne veľká oblačnosť a na viacerých miestach občasný dážď. Hmlisto. V noci na piatok a v piatok predpoludním v západnej časti krajiny prechodne zmenšená oblačnosť. Najnižšia nočná teplota 7 až 3, na juhozápade okolo 9, najvyššia denná teplota 10 až 14, na juhu pri zmenšenej oblačnosti aj teplejšie. n Slnko vyjde zajtra o 7.02 a zapadne o 16.11 hod.

Amsterdampolooblačno8
Atényjasno22
Belehradpolooblačno20
Berlínoblačno7
Bratislavaoblačno18
Bruseloblačno8
Budapešťoblačno19
Bukurešťoblačno15
Frankfurtoblačno8
Helsinkioblačno5
Istanbuljasno18
Kodaňoblačno5
Kyjevoblačno11
Lisabonpolojasno13
Londýnpolooblačno9
Madridpolojasno11
Milánodážď12
Moskvazamračené4
Oslo oblačno3
Parížoblačno12
Prahaoblačno11
Rímprehánky18
Sofiapolooblačno14
Štokholmprehánky4
Varšavaprehánky11
Viedeňoblačno13
Záhreboblačno17
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.