Hospodársky denník
USD49,764 Sk
EUR42,785 Sk
CHF28,117 Sk
CZK1,234 Sk
  Štvrtok  16.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia dážď. Najvyššia denná teplota 9 až 13 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 5 stupňov. Slabý vietor južných smerov. V piatok a sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na viacerých miestach občasný dážď. Najnižšia nočná teplota 8 až 4 stupne. Najvyššia denná teplota 10 až 14, v sobotu 8 až 12 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.04 a zapadne o 16.10 hod.

Amsterdamdážď7
Atényjasno20
Belehradoblačno18
Berlínoblačno8
Bratislavadážď12
Bruseloblačno8
Budapešťdážď13
Bukurešťpolooblačno15
Frankfurtdážď7
Helsinkioblačno4
Istanbuljasno17
Kodaňoblačno9
Kyjevoblačno12
Lisabonzamračené13
Londýndážď7
Madridoblačno10
Milánodážď10
Moskvaoblačno5
Oslo oblačno3
Paríždážď8
Prahapolooblačno8
Rímoblačno18
Sofiapolooblačno13
Štokholmoblačno4
Varšavapolooblačno9
Viedeňdážď11
Záhreboblačno17
Ženevadážď7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.