|
|||||||||||||||||
Štvrtok 2.Novembra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To najlepšie z dvochAgentúra CD - Creative Department uzavrela v októbri 2000 afilačnú zmluvu s celosvetovou reklamnou sieťou Ogilvy & Mather Worldwide. Na základe tejto zmluvy bude agentúra pod novým menom CD Ogilvy & Mather zastupovať túto sieť na Slovensku. Ogilvy & Mather Worldwide patrí medzi najväčšie siete reklamných agentúr. Zakladateľom siete bola jedna z najvýznamnejších osobností na svete komunikácie - David Ogilvy. Celosvetovo Ogilvy & Mather spravuje bohaté portfólio klientov, medzi ktorých patria Kraft Food International, IBM, Ford, Eastman Kodak, Seagram, Unilever a iní. Agentúra CD - Creative Department vznikla v roku 1996 ako slovenská spoločnosť, založená Simonou Bubánovou-Tauchmannovou a Andrejom Krátkym. Prvé roky firma pôsobila ako agentúra špecializovaná na strategickú kreativitu. Neskôr pribúdali klienti, pre ktorých CD - Creative Department poskytovala full service. Medzi súčasných klientov patrí napríklad Heineken a jeho značky Zlatý Bažant, Kelt, Gemer, TV Markíza, S.I.T. - Reemtsma, Fischer Česká republika, Fischer Slovensko, Prvá Penzijná investičná spoločnosť, LB Leasing a iní. Touto afiláciou vzniká na Slovensku silný komunikačný subjekt. Wolfgang Slupetzky, Chairman Ogilvy & Mather Central and Eastern Europe o afilácii povedal: V budúcnosti budeme pri práci pre značky našich medzinárodných, ako aj lokálnych klientov využívať to najlepšie z oboch agentúr. (red) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |