Hospodársky denník
USD50,002 Sk
EUR42,799 Sk
CHF28,036 Sk
CZK1,234 Sk
  Pondelok  20.Novembra 2000

Hlasová komunikačná služba

Internetové spotrebiče vytlačia počítač?

Je CRM (Customer Relationship Management riadenie vzťahov so zákazníkmi) hodný nákladov a úsilia? Údaje odpovedajú nepochybne áno. International Data Corp. (IDC), Framingham, Massachusetts, firma pre výskum trhu, odhalila, že dvojročná návratnosť investícií do dátových warehousov (prevádzkové jadro väčšiny riešení CRM) bola viac než 400 percent. Údaje ACSI (Americký index spokojnosti zákazníkov) ukázali, že do trhového ocenenia firiem sa priamo prenáša spokojnosť zákazníkov. IDC, výskumná skupina odhaduje, že do roku 2002 odbyt internetových spotrebičov (televízorov s prístupom na internet a hracie konzoly, internetové ručné zariadenia, webovské terminály a telefóny s obrazovkou) prekonajú osobné počítače. Siebel eBusiness Applications v súčasnosti rozmiestňuje spôsobom „raz nakonfigurovať, rozmiestniť kdekoľvek“, internetové spotrebiče, PDA a dokonca mobilné telefóny - pričom vytvára prvé skutočné mnohoprístrojové riešenie CRM. Súčasne Siebel Voice, inteligentná hlasová komunikačná služba, dovoľuje používateľom elektronického obchodu Siebel telefonovať do databázy a pomocou konverzácie v prirodzenom jazyku revidovať informácie o svojom kalendári, kontaktoch a odbytoch, odkiaľkoľvek kde môžu byť.

Nora Machutová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.