Hospodársky denník
USD50,434 Sk
EUR42,602 Sk
CHF28,011 Sk
CZK1,24 Sk
  Piatok  24.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Dnes bude polojasno až oblačno, ojedinele slabé zrážky. Zrána a predpoludním v nižších polohách hmla alebo nízka oblačnosť. Najvyššia denná teplota 10 až 15 stupňov, na juhozápade pri zmenšenej oblačnosti aj teplejšie. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 5 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 5 m/s, na juhozápade popoludní dosiahne rýchlosť 5 až 10 m/s. Na horách sa očakáva prudký vietor s rýchlosťou okolo 15 m/s. V sobotu bude prevažne oblačno a miestami občasný dážď, alebo mrholenie, zrána a predpoludním hmlisto. V nedeľu na západe zmenšovanie oblačnosti a ubúdanie zrážok. Najnižšia nočná teplota väčšinou 7 až 2 stupne, na juhozápade okolo 9 stupňov. Najvyššia denná teplota 9 až 13 stupňov, v nedeľu na juhozápade aj teplejšie. Slnko vyjde zajtra o 7.11 a zapadne o 16.05 hod.

Amsterdamdážď8
Atényoblačno18
Belehradpolooblačno16
Berlínpolooblačno8
Bratislavapolooblačno13
Bruseldážď7
Budapešťoblačno13
Bukurešťoblačno10
Frankfurtoblačno7
Helsinkizamračené 5
Istanbulpolooblačno14
Kodaňzamračené8
Kyjevsneženie0
Lisabondážď13
Londýnpolooblačno7
Madriddážď8
Milánodážď11
Moskvajasno -8
Oslo dážď2
Parížpolooblačno8
Prahapolooblačno7
Rímdážď14
Sofiapolooblačno9
Štokholmdážď6
Varšavaoblačno9
Viedeňjasno15
Záhreboblačno13
Ženevaoblačno6

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.