Hospodársky denník
USD50,633 Sk
EUR42,625 Sk
CHF28,007 Sk
CZK1,245 Sk
  Pondelok  27.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno, ojedinele prehánky. Zrána a predpoludním v nižších polohách miestami hmla alebo zamračené nízkou oblačnosťou. Najvyššia denná teplota 4 až 8 stupňov. Teplota vo výške 1500 m okolo -1 stupeň. Severozápadný až severný vietor 3 až 7 m/s.V utorok bude polojasno až oblačno. Zrána a predpoludním v nižších polohách početné hmly. Popoludní na západe ďalšie pribúdanie oblačnosti. V stredu bude veľká oblačnosť a miestami dážď, na horách spočiatku sneženie. Nočná teplota 2 až -2, v dolinách pri vyjasnení okolo -4, v stredu 4 až 0, najvyššia denná teplota 4 až 8, v stredu na juhozápade pri zmenšenej oblačnosti okolo 10 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7,19 a zapadne o 16.00 hod.

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3 a vykurovacia krivka č. 1.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 23. 11. 2000: Bratislava 99, 57, Sliač 97,94, Košice 99,07, Poprad 93,43, za 24. 11. 2000: Bratislava 99,40, Sliač 97,66, Košice 98,81, Poprad 93,08, za 25. 11. 2000: Bratislava 99,40, Sliač 97,56, Košice 98,67, Poprad 93,12.

Amsterdamdážď8
Aténydážď16
Belehradzamračené6
Berlínoblačno6
Bratislavazamračené5
Bruselprehánky8
Budapešťoblačno6
Bukurešťprehánky10
Frankfurtpolooblačno7
Helsinkipolooblačno1
Istanbuldážď14
Kodaňoblačno7
Kyjevsneženie-1
Lisabonjasno19
Londýndážď9
Madridjasno14
Milánojasno8
Moskvajasno-11
Oslodážď so snehom 3
Paríždážď8
Prahaoblačno6
Rímpolooblačno12
Sofiadážď6
Štokholmdážď6
Varšavaprehánky5
Viedeňoblačno6
Záhreboblačno7
Ženevadážď4

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.