|
|||||||||||||||||
Piatok 3.Novembra 2000 |
Poučíme sa?Postreh Zuzany Krútkej Naše predajne so spotrebným tovarom sa už prakticky ničím nelíšia od tých, ktoré sme pred desaťročím tak veľmi obdivovali v susednom Rakúsku. Až na personál!!! Keď v rakúskej predajni obuvi vidia seriózny záujem zákazníka a nevedia mu ponúknuť žiadanú obuv v jeho čísle, obtelefonujú iné predajne v sieti a žiadaný vzor rezervujú. U nás ak nakupujete v samoobsluhe, personál sa pokojne zabáva, presvedčený, že až sa obslúžite, vytiahnete peňaženku. Za túto ignoranciu často môžu aj majitelia. Nie vždy ich totiž zaujíma, či ich zamestnanci majú dispozície, aby s radosťou komunikovali so zákazníkmi a vychádzali im v ústrety. Iným faktorom je nedotiahnutosť prepojenia jednotlivých predajní pokiaľ ide o presuny tovarov alebo o rezervácie pre serióznych zákazníkov. Ešte aj desať rokov po novembri sa máme na západe čomu učiť. |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |