Hospodársky denník
USD50,526 Sk
EUR43,47 Sk
CHF28,473 Sk
CZK1,256 Sk
  Piatok  3.Novembra 2000

Poučíme sa?

Postreh Zuzany Krútkej

Naše predajne so spotrebným tovarom sa už prakticky ničím nelíšia od tých, ktoré sme pred desaťročím tak veľmi obdivovali v susednom Rakúsku. Až na personál!!! Keď v rakúskej predajni obuvi vidia seriózny záujem zákazníka a nevedia mu ponúknuť žiadanú obuv v jeho čísle, obtelefonujú iné predajne v sieti a žiadaný vzor rezervujú. U nás ak nakupujete v samoobsluhe, personál sa pokojne zabáva, presvedčený, že až sa obslúžite, vytiahnete peňaženku. Za túto ignoranciu často môžu aj majitelia. Nie vždy ich totiž zaujíma, či ich zamestnanci majú dispozície, aby s radosťou komunikovali so zákazníkmi a vychádzali im v ústrety. Iným faktorom je nedotiahnutosť prepojenia jednotlivých predajní pokiaľ ide o presuny tovarov alebo o rezervácie pre serióznych zákazníkov. Ešte aj desať rokov po novembri sa máme na západe čomu učiť.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.