Hospodársky denník
USD49,779 Sk
EUR42,907 Sk
CHF28,382 Sk
CZK1,239 Sk
  Štvrtok  30.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno. V nižších polohách miestami zamračené nízkou oblačnosťou a hmlisto. Najvyššia denná teplota 7 až 12, pri celodennej hmle alebo nízkej oblačnosti len 2 až 6, na horách vo výške 1500 m okolo 8 stupňov. Slabý premenlivý, na juhozápade juhovýchodný vietor 3 až 6 m/s, na horách juhozápadný vietor 5 až 9 m/s.V piatok a sobotu bude zamračené a hmlisto. Ojedinele mrholenie. Na horách a ojedinele aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najnižšia nočná teplota 5 až 1, v dolinách okolo -1, najvyššia denná teplota 3 až 7, pri slnečnom počasí okolo 9 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.23 a zapadne o 15.58 hod.

Amsterdamoblačno10
Aténypolojasno14
Belehradoblačno10
Berlínoblačno6
Bratislavaoblačno9
Bruseloblačno9
Budapešťoblačno10
Bukurešťoblačno8
Frankfurtpolooblačno9
Helsinkidážď3
Istanbulpolojasno14
Kodaňoblačno9
Kyjevoblačno0
Lisabonpolojasno19
Londýnprehánky11
Madridoblačno13
Milánopolooblačno13
Moskvaoblačno-3
Oslooblačno5
Parížoblačno11
Prahapolooblačno7
Rímpolooblačno14
Sofiapolooblačno7
Štokholmoblačno5
Varšavaoblačno6
Viedeňoblačno8
Záhrebpolooblačno11
Ženevapolooblačno12

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.