Hospodársky denník
USD49,937 Sk
EUR43,438 Sk
CHF28,426 Sk
CZK1,254 Sk
  Pondelok  6.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Dnes bude zrána a predpoludním v nižších polohách stredného a východného Slovenska miestami hmla alebo zamračené oblačnosťou z hmly. Cez deň polojasno až oblačno, večer na západe ďalšie pribúdanie oblačnosti a neskôr v tejto časti územia ojedinele slabé zrážky. Najvyššia denná teplota 8 až 12, na juhozápade miestami 14 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 2 stupne. Vietor 3 až 6, na juhozápade 6 až 10, v nárazoch okolo 20 m/s. Na horách víchrica.V utorok od západu postupne zamračené a dážď, od 1800 m sneženie. V stredu prechod k premenlivej oblačnosti a miestami prehánky, od 1600 m snehové. Na východe spočiatku zamračené a dážď. Najnižšia nočná teplota 9 až 5, najvyššia denná teplota 10 až 15 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.48 a zapadne o 16.22 hod.

Amsterdamdážď9
Atényprehánky18
Belehradoblačno16
Berlínzamračené12
Bratislavaoblačno13
Bruseldážď11
Budapešťpolooblačno13
Bukurešťdážď13
Frankfurtdážď11
Helsinkipolojasno9
Istanbulprehánky18
Kodaňzamračené12
Kyjev dážď10
Lisabonprehánky17
Londýndážď11
Madridprehánky13
Milánodážď13
Moskvazamračené6
Oslooblačno9
Paríždážď12
Prahazamračené11
Rímdážď16
Sofiadážď12
Štokholmpolojasno11
Varšavapolojasno12
Viedeňoblačno13
Záhrebzamračené15
Ženevadážď10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.