|
|||||||||||||||||
Streda 8.Novembra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zákonitosti nového prostrediaSeminár Stratégie nových a starých podnikateľských modelov Poradensko-vzdelávacia firma Timan, s. r. o., v spolupráci s Inštitútom pre ekonomický rozvoj pri Rakúskej obchodnej komore organizuje seminár Stratégie nových a starých podnikateľských modelov. Cieľom tohto jednodňového podujatia, ktoré sa uskutoční 16. novembra 2000 vo Viedni, je oboznámiť účastníkov so zákonitosťami a s výhodami nového konkurenčného prostredia, ktoré vzniká ako priamy dôsledok tzv. novej ekonomiky. Informačno-komunikačné technológie sa v tomto období stávajú dôležitým nástrojom konkurencie a podnecujú vysoký stupeň inovácií a vznik nových typov spoločností, ďalej menia tradičné vzťahy medzi dodávateľmi a zákazníkmi a zvyšujú konkurenciu, povedala Jana Zemiarová zo spoločnosti Timan. Tieto skutočnosti, ktorých rešpektovanie patrí medzi základné podmienky podnikateľského úspechu, predstaví prof. Robert Atkin z Pittsburskej univerzity. R. Atkin je známy ako vynikajúci odborník najmä mnohým slovenským i zahraničným študentom MBA programov. Najnovšie teoretické poznatky bude demonštrovať na konkrétnych príkladoch z praxe. Z odbornej stránky sa seminár delí na dve časti. Prvý blok s názvom Stratégia na včera a na zajtra sa zaoberá otázkami konkurencie a stratégiami v podmienkach hyperkonkurencie. Druhý blok s názvom Metodológia oceňovania je venovaný identifikácii nových príležitostí a ich využitia MCR modelu (Trh, Konkurenti a Regulačné mechanizmy) a vytváraniu rozšíreného podnikateľského modelu. Zúčastnení manažéri budú mať priestor na kladenie otázok a prezentáciu svojich názorov v rámci diskusie, ktorá sa otvorí po skončení každého odborného bloku. Okrem získania nových odborných znalostí sa im ponúkne možnosť nadviazať nové obchodné kontakty, aktívne diskutovať a vymieňať si vlastné skúsenosti na obchodnom stretnutí slovenských a rakúskych manažérov, ktoré bude súčasťou programu, dodala J. Zemiarová. Seminár je podľa nej určený generálnym riaditeľom, predsedom predstavenstiev, finančným, obchodným a marketingovým riaditeľom, riaditeľom pre strategický rozvoj, odborníkom v oblasti riadenia firiem a všetkým manažérom, ktorí sa zaujímajú o najnovšie trendy v ekonomike a e-biznise. Obchodná komora Rakúska zároveň pozýva účastníkov po skončení odborného programu na seminár venovaný perspektívam vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie. (hyž) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |