Hospodársky denník
USD50,104 Sk
EUR43,237 Sk
CHF28,396 Sk
CZK1,247 Sk
  Streda  8.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

n Dnes bude premenlivá, na severe veľká oblačnosť. Miestami, najmä na severe, prehánky, od 1800 m snehové. Najvyššia denná teplota 9 až 14 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7, na horách juhozápadný okolo 15 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 2 stupňov. Vo štvrtok a v piatok bude oblačno, občas sa oblačnosť zmenší až na polojasno. Miestami sa vyskytne slabý dážď alebo prehánky, v horských polohách od 1200 metrov očakávame snehové zrážky. Zrána sa bude na niektorých miestach tvoriť aj hmla alebo nízka oblačnosť. Najnižšia nočná teplota 8 až 4, v piatok 6 až 2, najvyššia denná 8 až 12 stupňov, v piatok na severe okolo 6 stupňov. n Slnko vyjde zajtra o 6.51 a zapadne o 16.19 hod.

Amsterdamdážď7
Aténypolooblačno20
Belehradoblačno17
Berlínoblačno8
Bratislavaoblačno12
Bruseldážď7
Budapešťoblačno12
Bukurešťdážď13
Frankfurtdážď9
Helsinkidážď7
Istanbulpolooblačno22
Kodaňoblačno8
Kyjevdážď11
Lisabonjasno14
Londýndážď7
Madridjasno13
Milánozamračené12
Moskvajasno3
Oslodážď5
Paríždážď8
Prahaoblačno9
Rímpolooblačno19
Sofiaoblačno16
Štokholmdážď9
Varšavadážď10
Viedeňpolooblačno15
Záhreboblačno15
Ženevadážď7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.