Hospodársky denník
USD50,064 Sk
EUR42,967 Sk
CHF28,28 Sk
CZK1,238 Sk
  Štvrtok  9.Novembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

n Dnes bude polojasno až oblačno, ojedinele prehánky. Ráno v nižších polohách miestami hmla. Najvyššia denná teplota 8 až 12, v nížinách pri zmenšenej oblačnosti okolo 14 stupňov. Slabý vietor. Teplota vo výške 1500 m 4 stupne. V piatok a sobotu bude polooblačno až oblačno a miestami občasný dážď alebo prehánky, najmä na severe. Od 1500 m snehové. Zrána sa bude na niektorých miestach tvoriť aj hmla alebo oblačnosť z hmly. Nočná teplota 6 až 2, najvyššia denná teplota 9 až 13, v sobotu 7 až 11 stupňov. n Slnko vyjde zajtra o 6.53 a zapadne o 16.18 hod.

Amsterdamobčasný dážď9
Aténypolojasno20
Belehradpolojasno19
Berlínoblačno10
Bratislavapolooblačno12
Bruselobčasný dážď9
Budapešťpolooblačno12
Bukurešťpolooblačno12
Frankfurtzamračené10
Helsinkiobčasný dážď7
Istanbulpolojasno20
Kodaňobčasný dážď8
Kyjevdážď8
Lisabonjasno14
Londýnprehánky10
Madridjasno12
Milánoveľká oblačnosť11
Moskvaprehánky3
Osloobčasný dážď6
Parížzamračené7
Prahamalá oblačnosť10
Rímpolojasno17
Sofiapolojasno18
Štokholmobčasný dážď8
Varšavapolojasno9
Viedeňpolojasno12
Záhrebprehánky12
Ženevajasno7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.