|
|||||||||||||||||
Pondelok 11.Decembra 2000 |
Kupujúcich prilákali cenyVýstava bude mať pokračovanie v marci V Banskej Bystrici sa minulý týždeň uskutočnila tretia prezentačno-predajná výstava s cieľom propagovať predaj slovenských výrobkov, ako protiváhu zahraničnému dovozu. Odbory ako hlavný organizátor podujatia sa angažujú v záujme udržania zamestnanosti a vytvorenia nových pracovných miest. Podľa Terézie Ďuríkovej ( OZ Kovo), záujem kupujúcich prekvapil mnohých výrobcov a predajcov, ktorí zaznamenali pozoruhodné tržby. Na výstave sa zúčastnilo vyše 60 firiem, ktoré za umiestnenie stánkov zaplatili len režijnú cenu. Najkrajší z nich ocenili putovným pohárom a získala ho firma Madona z Kriváňa, ktorá predávala dámske kabáty a v malom podniká aj vo výrobe. Zákazníkov oslovila aj cenou, ktorá v porovnaní s ponukou v obchodnej sieti bola výrazne nižšia a podobne sa zachovali aj ďalšie firmy. Najbližšiu prezentačno-predajnú výstavu slovenských výrobkov pripravujú na 19. - 21. marca v budúcom roku. Opäť bude v Banskej Bystrici, ktorá sa pravdepodobne stane i jej trvalým sídlom. Neskoršie sa rozhodne, či sa výstava bude konať každý mesiac alebo v dlhších časových intervaloch. Organizátori však ietli pôvodný návrh o jej užšej špecializácii, preto naďalej bude v ponuke široký sortiment tovaru. Mediálnym partnerom akcie je Hospodársky denník. Peter Farárik |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |