|
|||||||||||||||||
Utorok 12.Decembra 2000 |
Stratégia kľúčom k ziskovostiNové panely otvárajú nové trhy Spoločnosť Taylor Nelson Sofres (TNS), svetový líder v oblasti marketingových informácií, v prvom polroku dosiahla čistý zisk 142,8 mil. GBP (63,6 mil. GBP v decembri 1999). Ako povedal výkonný predseda predstavenstva Tony Cowling, pokračuje nepretržitý rast zisku, výrazný rozvoj zaznamenal televízny výskum metódou peoplemetrov. Spoločnosť má jednu z najlepších globálnych sietí na svete. V súčasnosti sa zameriava na zlepšovanie kontinuálnych a ad hoc služieb zavádzaním nových panelov, rozširovaním už existujúcich a presmerovaním väčšiny služieb zákazníkom na kontinuálne služby a značkové riešenia. TNS Interactive vyvíja služby na splnenie všetkých fáz projektov e-biznisu pre virtuálne spoločnosti.Súčasne založili špecializované tímy v sedemnástich krajinách a program rozsiahleho zavedenia školenia pre nové internetové produkty a nástroje. Spojenie s NetValue, ktoré sa začalo v júni 1999, sa rozširuje, pričom internetové panely založili už v piatich krajinách. Súčasťou aktivít je aj monitorovanie médií. Nora Machutová |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |