Hospodársky denník
USD48,944 Sk
EUR43,296 Sk
CHF28,657 Sk
CZK1,242 Sk
  Utorok  12.Decembra 2000

Stratégia kľúčom k ziskovosti

Nové panely otvárajú nové trhy

Spoločnosť Taylor Nelson Sofres (TNS), svetový líder v oblasti marketingových informácií, v prvom polroku dosiahla čistý zisk 142,8 mil. GBP (63,6 mil. GBP v decembri 1999). Ako povedal výkonný predseda predstavenstva Tony Cowling, „pokračuje nepretržitý rast zisku, výrazný rozvoj zaznamenal televízny výskum metódou peoplemetrov“. Spoločnosť má jednu z najlepších globálnych sietí na svete. V súčasnosti sa zameriava na zlepšovanie kontinuálnych a ad hoc služieb zavádzaním nových panelov, rozširovaním už existujúcich a presmerovaním väčšiny služieb zákazníkom na kontinuálne služby a značkové riešenia. TNS Interactive vyvíja služby na splnenie všetkých fáz projektov e-biznisu pre virtuálne spoločnosti.Súčasne založili špecializované tímy v sedemnástich krajinách a program rozsiahleho zavedenia školenia pre nové internetové produkty a nástroje. Spojenie s NetValue, ktoré sa začalo v júni 1999, sa rozširuje, pričom internetové panely založili už v piatich krajinách. Súčasťou aktivít je aj monitorovanie médií.

Nora Machutová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.