Hospodársky denník
USD48,996 Sk
EUR43,197 Sk
CHF28,721 Sk
CZK1,242 Sk
  Streda  13.Decembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a miestami, najmä na severe a východe, prehánky alebo občasný dážď, od 2000 m sneženie. Neskôr miestami polojasno. Najvyššia denná teplota 6 až 10, pri celodennej hmle okolo 4 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 6 stupňov. Slabý premenlivý, neskôr v západnej polovici územia západný až severozápadný vietor 3 až 7, na horách 10 až 15 m/s. štvrtok bude polooblačno až oblačno a miestami prehánky, od 1000 m snehové. V piatok veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia dážď, vo vysokých horských polohách sneženie. V priebehu dňa sa hranica sneženia od západu zníži na 800 m. Nočná teplota klesne na 1 až -3, vo štvrtok na juhozápade okolo 3, denná teplota vystúpi na 1 až 5, na juhu vo štvrtok miestami okolo 8 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.37 a zapadne o 15.56 hod.

Amsterdamdážď9
Atényjasno14
Belehradzamračené9
Berlínpolooblačno12
Bratislavaoblačno9
Bruseldážď9
Budapešťzamračené8
Bukurešťpolooblačno8
Frankfurtpolooblačno13
Helsinkidážď3
Istanbulzamračené11
Kodaňdážď9
Kyjevzamračené4
Lisabondážď14
Londýnpolooblačno10
Madridzamračené9
Milánooblačno9
Moskvadážď0
Oslodážď6
Parížpolooblačno13
Prahaoblačno10
Rímjasno15
Sofiapolooblačno9
Štokholmdážď7
Varšavadážď9
Viedeňoblačno11
Záhreboblačno11
Ženevapolooblačno10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.