Hospodársky denník
USD48,408 Sk
EUR43,473 Sk
CHF28,854 Sk
CZK1,254 Sk
  Utorok  19.Decembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno až oblačno a miestami snehové prehánky. K večeru vyjasňovanie. Najvyššia denná teplota -1 až +3 stupne, na severe miestami aj chladnejšie. Severozápadný až severný vietor 2 až 5 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -8 stupňov. V stredu bude polooblačno až oblačno. Na severe miestami, na ostatnom území ojedinele snehové prehánky. Vo štvrtok jasno až polojasno. Najnižšia nočná teplota -3, až -7, v horských dolinách okolo -10, vo štvrtok -5 až -9, v dolinách stredného a severného Slovenska -10 až -15 stupňov. Najvyššia denná -4 až 0, na severe miestami okolo -6 stupňov, na juhu za slnečného počasia lokálne aj slabo nad nulou. Slnko vyjde zajtra o 7.41 a zapadne o 15.58 hod.

Amsterdamoblačno5
Atényjasno14
Belehradoblačno5
Berlínoblačno0
Bratislavasneženie1
Bruseldážď4
Budapešťoblačno2
Bukurešťoblačno3
Frankfurtdážď2
Helsinkijasno-3
Istanbuldážď8
Kodaňjasno0
Kyjevsneženie-3
Lisabondážď13
Londýndážď6
Madridoblačno9
Milánojasno8
Moskvasneženie-9
Oslojasno-3
Parížoblačno7
Prahaoblačno0
Rímjasno13
Sofiazamračené0
Štokholmoblačno-2
Varšavasneženie-1
Viedeňsneženie1
Záhreboblačno2
Ženevaoblačno4

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.