|
|||||||||||||||||
Piatok 29.Decembra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vyhranene negatívny postojKritika lyžiara Kjusa za reklamu na pivo Nórsky pretekár, dvojnásobný víťaz Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní Lasse Kjus, sa stal terčom ostrej kritiky za účinkovanie v reklame na pivo. Postoj k propagovaniu piva nórskymi športovcami je z našej strany jednoznačne negatívny, povedal generálny sekretár Nórskej športovej asociácie Ivar Egeberg. On, ale aj ostatní nórski predstavitelia si totiž myslia, že alkohol sa so športom nemôže spájať. Kjus, ktorý získal úctyhodných päť medailí v piatich štartoch na majstrovstvách sveta v roku 1999, sa objavil v reklame na dánske pivo Carlsberg na televíznej hudobnej stanici MTV. V reklamnom šote popíja po priateľských pretekoch spolu s bývalým francúzskym lyžiarom Lucom Alphandom a Švajčiarom Pirminom Zurbriggenom pivo v jednej z putík v Alpách. Pivo vo svojej podstate nie je nezdravé, povedal na svoju obranu Kjus pre bulvárne noviny Verdens Gang. Zákony tejto severskej krajiny zakazujú reklamy na alkohol a Nóri majú na tento neduh ľudstva v porovnaní s mnohými inými Európanmi oveľa prísnejší pohľad. (TASR) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |