Hospodársky denník
USD49,005 Sk
EUR43,436 Sk
CHF28,624 Sk
CZK1,245 Sk
  Utorok  5.Decembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a miestami v nižších polohách hmly. Ojedinele mrholenie. Na horách a ojedinele aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najvyššia denná teplota 3 až 7, v stredných horských polohách a pri jasnej oblohe ojedinele aj v nížinách okolo 9 stupňov. Slabý premenlivý vietor. Teplota na horách vo výške 1500 m 7 stupňov. V stredu a vo štvrtok bude zamračené nízkou oblačnosťou a hmlisto, ojedinele s mrholením. Na horách a ojedinele aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najnižšia nočná teplota 2 až -2, najvyššia denná teplota 3 až 7, pri vyjasnení okolo 9 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.29 a zapadne o 15.57 hod.

Amsterdamdážď12
Atényoblačno15
Belehradoblačno10
Berlínoblačno7
Bratislavajasno8
Bruseloblačno14
Budapešťzamračené7
Bukurešťzamračené6
Frankfurtpolojasno8
Helsinkidážď6
Istanbulpolooblačno12
Kodaňdážď10
Kyjevoblačno5
Lisabondážď16
Londýndážď12
Madriddážď11
Milánooblačno9
Moskvadážď3
Oslooblačno7
Paríždážď13
Prahaoblačno3
Rímoblačno15
Sofiajasno9
Štokholmdážď7
Varšavazamračené7
Viedeňjasno6
Záhreboblačno10
Ženevapolooblačno9

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.