Hospodársky denník
USD49,122 Sk
EUR43,473 Sk
CHF28,789 Sk
CZK1,246 Sk
  Streda  6.Decembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Dnes bude zamračené nízkou oblačnosťou a hmlisto. Na mnohých miestach mrholenie. Na horách a v poludňajších hodinách na severe a východe miestami jasno až polojasno. Najvyššia denná teplota 5 až 9 stupňov, na miestach s hmlou 3 stupne. Teplota na horách vo výške 1500 m na poludnie okolo 8 stupňov. Slabý juhovýchodný vietor. Vo štvrtok a v piatok bude zamračené nízkou oblačnosťou a hmlisto, ojedinele s mrholením. Na horách a miestami aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najnižšia nočná teplota 4 až 0 stupňov. Najvyššia denná teplota 4 až 8, pri vyjasnení okolo 10 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.30 a zapadne o 15.56 hod.

Amsterdamoblačno9
Aténypolooblačno18
Belehradhmla5
Berlínoblačno7
Bratislavazamračené5
Bruseloblačno8
Budapešťhmla6
Bukurešťzamračené3
Frankfurtobčasný dážď8
Helsinkizamračené7
Istanbuloblačno12
Kodaňobčasný dážď7
Kyjevzamračené2
Lisabonpolooblačno16
Londýnpolooblačno12
Madridpolooblačno14
Milánopolooblačno12
Moskvazamračené2
Oslodážď5
Paríždážď11
Prahaoblačno5
Rímpolojasno14
Sofiapolooblačno9
Štokholmoblačno9
Varšavazamračené4
Viedeňzamračené5
Záhrebhmla5
Ženevahmlisto8

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.