Hospodársky denník
USD49,217 Sk
EUR43,542 Sk
CHF28,777 Sk
CZK1,25 Sk
  Štvrtok  7.Decembra 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a hmlisto, miestami mrholenie. Na horách od nadmorskej výšky 800 m, na severe a východe cez deň miestami aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najvyššia denná teplota 5 až 9, pri celodennej hmle okolo 3 stupne. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 8 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7 m/s, na horách 10 až 15 m/s. V piatok a sobotu bude zamračené nízkou oblačnosťou a hmlisto, ojedinele s mrholením. Na horách a ojedinele aj v nižších polohách jasno až polojasno. Najnižšia nočná teplota 4 až 0, najvyššia denná teplota 4 až 8, pri vyjasnení okolo 10 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.31 a zapadne o 15.56 hod.

Amsterdamoblačno11
Atényslnečno16
Belehradhmla5
Berlínoblačno9
Bratislavamrholenie5
Bruseloblačno10
Budapešťhmla6
Bukurešťhmla3
Frankfurtpolooblačno11
Helsinkioblačno6
Istanbulpolooblačno14
Kodaňoblačno8
Kyjevhmla5
Lisabonprehánky17
Londýndážď10
Madriddážď9
Milánoslnečno10
Moskvahmla1
Oslooblačno8
Parížoblačno10
Prahapolooblačno5
Rímslnečno18
Sofiahmla5
Štokholmdážď6
Varšavaoblačno6
Viedeňmrholenie5
Záhrebhmla5
Ženevaoblačno6

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.